Un Bun Cetățean al Vieții

human-1

Heavenletter #5837
17 noiembrie 2016

http://heavenletters.org/heavenletters-romania

Creatorul a zis:

Pentru numele lui Dumnezeu, ce v-a convins că sunteți judecătorul și juriul Vieții? Trăiți Viața, deși nu trebuie să fiți un critic sfânt al Vieții. Ce s-ar intâmpla dacă ați fi un bun cetățean al Vieții și să fiți amiabil cu voi și cu Viața voastră? Lăsați Viața să iși facă toate răsucirile și intoarcerile. Există mai mult in Viața din Lume decât corectarea ei de către tine.

Aici este ceea ce am auzit din inima și din mintea ta:

“Mulțumesc, Doamne pentru acest experiment – aceste Valuri ale Vieții așa cum mi se aplică. Aceste valuri nu sunt ale mele. Ele trec pe lângă mine. Ele sunt Infinite, aceste Momente in Timp care uneori par să abuzeze de mine. Se pare că punctul meu de vedere despre Viață este făcut din Obiceiul Gândului.

“Uneori ezit să accept Viața. In schimb o măsor. Nu văd Viața ca pe ceva Sfânt. Prea des mi se pare că Viața nu are dreptul să meargă aici și acolo și să mă ia cu ea ca și când aș fi o inimă și un suflet delicat. Sunt un Motor al Vieții, deși personal nu sunt un Lord și un Maestru al Vieții, și ca și analiză finală, eu te aud că spui că eu, ca și Tine, sunt Locatarul intregii Vieți.

“Numai dacă, eu acest individ așa cum mă percep singur, ar trece peste Mirajul Timpului , să imi dea un sejur de Execuție, așa cum a fost. In prezent, pășesc cu pași mărunți, percepându-mă ca fragil și vulnerabil, când de fapt Adevărul este că nimic nociv nu mi se poate intâmpla. Eu sunt Infinit. Eu sunt Etern. Toate aceste temporarități sunt convins că mă afectează atât de mult și atât de des cât le permit eu să o facă. O teorie pe care o car cu mine, când, eu ca și Ființă Umană, nu car nimic cu mine. Nu am nici o posesie.

“Ființele umane nu au nici un fel de posesiuni. Ființele umane nu au buzunare, nu au perplexitate. Ființa mea Umană este dusă in Iubire, și asta este ceea ce tu Doamne spui că sunt. Este Totul. Eu sunt Veșnicia Iubirii. Nu sunt nimic mai puțin, și nu există nimic mai mult decât Infinitatea și Eternitatea pe care Tu mi-o atribui mie ca și Esență a mea.

“Ca și Cadou pe care Mi-l dai, eu par impachetat in diferite ambalaje, deși Tu ești Cadoul pe care mi-l dai mie. Poate par că sunt anapoda, dar nu sunt anapoda. Iți sunt dedicat ție, tu Dumnezeul Unicității. Pot părea că mă indepărtez, dar depărtarea de tine nu există. Mâna Ta este robustă in inima mea, indiferent de cum pot spune altfel. Nu există un alt mod. Niciodată nu a existat.

“In viața mea ca și Ființă Umană, pot trage tot felul de trucuri asupra mea. Trucurile sunt trucuri, și nu inseamnă nimic cu adevărat. Ele sunt Plăsmuiri ale Imaginației. Sunt gânduri fără stăpân care aleargă in jur fără să insemne nimic. Tu ești Totul, Doamne, și undeva in adâncul minții mele, eu ințeleg că sunt Totul, și, totuși, lucrurile nu există. Nu există lucruri. Există numai Inimi și Suflete. In ciuda tuturor acestui și tuturor acelui, noi, copiii Tăi, avem aceeași Putere și Glorie ca și tine. Acest lucru pare imposibil, pentru că mintea mea imi spune că nu poate fi, in timp ce Inima in interiorul meu imi spune că numai așa poate fi.

“Cu toate acestea, vag ințeleg, că nimic nu este altfel. Nu există un alt mod. Un alt mod a fost doar o piesă pe o scenă. O piesă poate părea adevărată, dar este o producție numită piesă de teatru și apare pe scenă. Acest lucru inseamnă că Viața este Montată? Inseamnă că Viața este un moment trecător făcut să apară real pentru un moment și, in realitate, nu are nimic de a face cu esența intrebării Cine Sunt Eu?

“Sunt plin de prefăcătorie. Spun ‘Lumini, Acțiune, Camere!’

Trebuie chiar acum să incerc să apăr eroarea. Alarmă falsă, când Adevăratul Strigăt este Iubirea și nimic altceva decât Iubirea. Incerc să spun poveștile mele in multe versiuni. Fiecare versiune este o Viață. Fiecare Viață este o poveste fictivă, nu contează cât de mulți credeți in ficțiune ca și realitate când ficțiunea nu este nimic decât o pretenție pentru un moment. Iluzia este Iluzie. Iluzia nu poate fi adevărată, deși le-am amestecat și am rătăcit pentru mult prea mult timp, Doamne. ”

Permanent Link: http://heavenletters.org/a-good-citizen-of-life.html

