In Plasa Iubirii Creatorului

love

Heavenletter #1400

Published on: Septembrie 17, 2004

http://heavenletters.org/heavenletters-romania

Creatorul a zis:

Așezându-vă in fața Creatorului inseamnă că știți unde vă aflați. Voi sunteți deja in fața Mea. Acum setați-vă conștiința aici. Dați-mi-o Mie ca și cadoul vostru. Fără Mine voi sunteți singuri. Voi căutați una și alta. Nu știți ce căutați. Dar, intre timp mă căutați pe Mine. Eu sunt umbrela sub care căutați să mergeți. Veniți la Mine pe timp de ploaie, și veniți la Mine pe timp de soare. Doar veniți la Mine. Aduceți-vă conștiința voastră la Mine. Este sigură cu Mine.
Veți lăsa egoul hoinar la ușă. Desigur, nu există nici o ușă. Există o deschidere, și acea deschidere este in inima voastră. Lăsați egoul afară. Lăsați egoul de o parte. Ce mai rămâne? Voi in Inima Mea.
Egoul este un intrus. Ar putea părea să fie prietenul vostru, dar se introduce singur, pretinzându-se voi, și vă preia viața. Egoul este ca și o oglindă in care vă uitați și care vă vorbește despre vanitate. Uitați-vă in oglinda pe care eu o dețin și veți vedea că ați fost făcuți după imaginea Mea. Oglinda mea nu se sparge. Oglinda egoului este spartă de la inceput, dar nu vedeți. Și nici lumina pură a oglinzii Mele nu o vedeți sau nu o vedeți suficient. Sunteți orbiți de promisiunile egoului. Voi credeți in orice vă spune egoul, și sunteți sceptic la tot ce spun eu. Egoul te impodobește, te transformă așa cum accepți, copilul Meu al unicității, așa cum ești, Copilul Meu făcut după imaginea Mea a iubirii.
Iubirea nu are loc pentru vanitate, egoul este un șiretlic. Vanitatea este un lucru demn de milă. Voi care sunteți făcuți după imaginea mea, nu aveți nevoie nici de găteală nici de infumurare. Voi aveți doar nevoie să stați un minut și să mă lăsați să mă infășor in jurul vostru ca și o mantie de aur, să vă țin cald, să vă țin rece, să vă țin in inima mea. Inima Mea este cea pe care o infășor in jurul vostru. Inima Mea este conținută de inima voastră, și voi sunteți cufundați in inima Mea. Eu sunt in voi, și totuși sunt fără voi. Nu există nici un in afară de voi. Există doar O Inimă care bate, și aceasta este cunoscută ca și Extaz.
Dar vă iau de unde sunteți. Dacă Mă vreți pe vârful muntelui, sunt pe vârful muntelui. Dacă vreți să mă vedeți stând alături de voi, stau alături de voi. Dacă vreți să mă vedeți in inima Voastră, aici sunt. Sunt peste tot. Noi suntem adânc unul in inima celuilalt.
Există o singură Inimă in univers, și aceea este a Mea. O impart cu voi. Este inima Mea pe care o știți. Ați incercat să o mascați cu emoții străine. Ați ascuns-o. Uneori ați face orice să vă impiedicați de la cunoașterea Locuitorului inimii voastre. Uneori vă indepărtați de mine pentru tot ce meritați. Este atât de greu să credeți că voi sunteți preaiubiții Mei, preaiubiții Mei capabili de o iubire uriașă?
Iubirea mea trece prin voi. Nu puteți să ii scăpați. Oriunde alergați, eu sunt tot cu voi. Eu sunt Iubirea de care voi nu puteți scăpa. De ce ați vrea să fugiți de Mine cu excepția faptului că vă e frică că sunteți nevaloroși? Vă e frică că este făcută o greșeală. Vă puteți gândi “Ce fel de Dumnezeu m-ar iubi cu adevărat? Ce fel de Dumnezeu m-ar aprecia cu adevărat? Ce fel de Dumnezeu m-ar urmări? Ce se va intâmpla când mă va prinde?”
Preaiubiților, voi ați fost deja prinși. Voi sunteți prinși in plasa Iubirii Mele.

http://heavenletters.org/in-the-net-of-gods-love.html

