Soarele Strălucește deasupra Ta

Heavenletter #5865
December 15, 2016

http://heavenletters.org/heavenletters-romania

Creatorul a zis:

Dacă poți folosi elevarea astăzi, găsește ceva.

În cazul în care nu te poți gândi la ceva nou pentru a te inspira, gândește-te la ceva care te-a inspirat în trecut, și, între timp, stai deschis la ceva nou. Ce cărți te-au inspirat? Ce filme te-au făcut să te simți elevat? Ce oameni au crezut în tine?

Ah, te-ai putea teme că nu te vor inspira din nou. Este posibil ca ceea ce te-a inspirat o dată, să te tragă în jos acum.

Dacă nu ai fost în căutare de inspirație, ce ai căutat?

Există sursa de inspirație pentru a o găsi. Găsește-o.

Dacă poți folosi un lift, ridică-te la el. Mergi către viață și spune-i: “Inspiră-mă.  Inspiră-mă chiar acum.” Cere-i vieții să te inspire. Cere-mi Mie să iți ridic moralul.

Ce faci cu zilele tale când inima ta suferă? Nu doar sta acolo și să plângi cum te simți. Pleacă de acolo.

Este bine totdeauna să mergi în natură. În orice caz, caută inspirație, și va apărea. Fii deschis pentru ea. Pentru inspirație, prin toate mijloacele, să zicem, “Dă-mi, dă-mi.” Atrage-o ținând ochii deschiși.

Vezi pe cine poți inspira. Dă un cuvânt de inspirație. Dă ceea ce cauți. Nu minciuni, înțelegi, dar ține-ți umerii drepți.

sun-shinesAmintește-ți că te încălzaști sub Soare.

Fii Soare. Cel puțin, reflectă Soarele.

Lumea are destui nori care îi sunt impuși. Fii luminos, nu gri.

Intoarce lumea. Vibrează. Intră in viață. Intră pe  poarta din față. Ești aici pentru mai mult decât persoana ta. Ești aici pentru legătura cu Mine și cu toți frații și surorile tale. Ești aici pentru a da. Așa că oferă.

De multe ori a oferi apare sub formă de a primi. Prin a primi, permiți altuia să dea. A primi este o formă de a da. Există mai mult decât un mod de a oferi.

Fii generos cu tine. Oferă-ți pace, și înmulțești pacea în lume. Dă pace altora, și te înconjori tu cu pace. De ce nu te înconjori singur cu pace?

Cu ce te inconjori? Cu tumult? Hmm, este ușor de făcut. Nu este nevoie de nici un efort. Toată lumea știe cum să o facă. Acest lucru este ușor, prea ușor.

La orice ești bun, este ușor. Când știi ceva, este ușor. Găsește ușurința. Ușor este liniștit. Ușoară este și o felie de tort.

Și totuși, chiar și așa, voi, preaiubiților, sunteți bolnavi la ușurința voastră. Este posibil să știi că nu ești prezent. Ești nepotrivit. Poate ești conștient că nu ești cinstit cu tine. Adevărul este frumos.

Adevărul tău este frumos. Ești frumos doar dacă vrei să știi.

Nu ești acea canalie care crezi tu că ești. Ești doar dezinformat. Informează-te acum.

Celebrează. Este timpul să te sărbătorești.

O sărbătoare nu trebuie să fie o petrecere sălbatică. Sărbătorește modul în care ți-ai dori. In ce fel iți dprești? Ce fel de petrecere ți-ai dori să dai? Acest lucru poate necesita o anumită gândire din partea ta. Este posibil să fi fost în afara filonului de sărbători.

Sărbătorește-te. Celebrează viața. Sărbătorește-Mă în inima ta. Ia-Mă cu tine. Orice fel de viață ai, ia-mă cu tine.

Indiferent de orice, eu sunt cu tine. Te însoțesc. Tu nu mergi nicăieri fără mine.

Eu sunt Creatorul tău. Eu sunt Fondatorul tău. Te-am creat din Inima Mea. Te-am ținut in fața lumii și te-am introdus: “Aici ești pentru binele lumii”, am spus.

Ridică-te la înălțimile tale. Gluma este la tine. In tot acest timp este posibil să te fi simțit exclus. Acum afli nu numai că poți să te ridici la înălțimile tale, dar tu trebuie să inspiri lumea. Nu  trebuie să cari lumea. Este posibil să fi crezut acest lucru.

Ce altceva poți face decât să inspiri? Fă-o. Ce altceva există acolo pentru tine de a fi, decât Lumina Lumii?

Permanent Link: http://heavenletters.org/the-sun-shines-on-you.html

