Ești Invitat

Heavenletter #5868
December 18, 2016

http://heavenletters.org/heavenletters-romania

God said:

Iți aud plângerea.  Te simți absent de la petrecere.

“Preaiubite Doamne, mi-ar place să fiu Gigant, o persoană care dăruiește mai mult și iartă mai mult decât o fac eu. Găsesc vină. A găsi vină, nu imi cere nici un  efort. Să fiu mulțumit cu oamenii așa cum sunt ei nu este ușor pentru mine. Nu este ușor nici să fiu mulțumit cu mine, deși Tu ne iubești pe toți.

Doamne, eu cred că Tu ai spune că azi, in acest moment al timpului speculat, oricine este și face binele pe care el/ ea poate.

” Doamne, eu sunt pozitiv dar nu sunt cel mai bun care  pot fi. Mi-ar place să râd mai mult. Mi-ar place să fiu mai puțin grav cu privire la viață. Mi se pare că văd Viața in fiecare zi ca și Fii – Tot  și Termină- Tot din Viață. Viața pare să fie urgentă și face un număr cu mine. Este ca și cum, dacă nu ar fi fost pentru viață, aș putea fi fericit. Atitudinea mea lasă mult de dorit.

“De cele mai multe ori sunt melancolic. Ajută-mă sa fiu blajin. M-am săturat de a fi un critic.

“Deși a fost un moment când am fost incântat de viață. Eram dornic să mă trezesc în fiecare dimineață. Aș vrea ca acest lucru să fi durat. Nu vorbesc de când eram un copil și fugeam în sus și în jos pe scări. Chiar ca un copil, îmi amintesc că viața nu a fost floare la ureche pentru mine. Mai târziu viața a devenit bucurie și am primit viața cu toată inima mea. Mă gândeam: “Ce fericire este în drum spre mine acum?”

“Am fost dornic să vadă ce imi aduce o zi, când abia puteam să aștept asta. Spune-mi, Doamne, ce s-a întâmplat cu bucuria mea? Unde a dispărut?

“Pentru un timp, mi se părea a fi realizat. Adică, Auto-Realizare, Doamne. Am cunoscut bucuria și numai bucuria. Unde s-a dus bucuria mea? Adu-o înapoi. Re-trimite asemenea bucurie peste noi toți acum. Știu că Soarele incă răsare în fiecare zi. Eu sunt cel absent? Spune-mi, Doamne, cum pot obține propria mea bucurie înapoi?

” Dragi copii cu inimi indurerate, bucuria este fără efort. Bucuria nu vine din insistență. Bucuria, bucuria, bucuria prelungită, pur și simplu apare înaintea ta. Bucuria vine de la sine, sau nu este o bucurie.

Bucuria răsună in voi. Doar apare. Bucuria din voi cântă cântecul său.

S-ar putea spune că fericirea ta a fost o configurație particulară a stelelor. Pentru un timp, viața a fost un picnic. Ai avut o bucurie fără efort perpetuu. Putem spune că ai apărut cu ocazia bucuriei. Putem spune că ai devenit favorabil cu bucuria. Ai avut nici motiv pentru a te separa de viață. Inima ta a fost la același nivel cu bucurie.

Pentru acel moment minunat, ai fost mai mult decât apreciativ. Pentru un timp, erai 100 la sută in Iubire cu Viața.

Pentru acest pasaj minunat de timp, ai trăit viața. Ai iubit-o. Da, iubirea a crescut la ocazie, și așa ai făcut și tu.

Dă drumul chiar de este nevoie să aibă această bucurie. Este un lucru să anticipezi Viața și un altul să  te superi la absența aparentă a Iubirii. Privirea înainte. Fiți bucurie, preaiubiților.

Ca și mielușelul  Mariei al cărui lână era albă ca zăpada, bucuria va veni din nou Acasă, mișcând din coadă.

Mary avea un mieluşel
Lâna lui era albă ca zăpada.
Oriunde mergea Mary,
Mieluşelul o urma.

Într-o zi, a urmat-o până la şcoală,
Ceea ce era interzis de regulament.
I-a făcut pe copii să râdă şi să se joace,
Să vadă un miel la şcoală.

Aşa că învăţătoarea l-a dat afară,
Dar el tot a rămas prin apropiere.
Și a așteptat răbdător
Până ce Mary a apărut.

„De ce mielul o iubeşte atât de mult pe Mary?
Strigară copiii nerăbdători.
 „Ei bine, Mary îl iubeşte pe mieluşel, să ştiţi.”
Răspunse învăţătoarea.

http://heavenletters.org/you-are-invited.html

2 thoughts on “Ești Invitat

Comments are closed.