Ne Invârtim in Bucurie

Heavenletter #5869
19 Decembrie 2016

invartim

http://heavenletters.org/heavenletters-romania

God said:

Te-am auzit intrebându-mă azi dimineață:

“Preaiubite Doamne, ce scrisoare ți-ar place să ne dai azi?”

Aici este răspunsul Meu către tine. Asta este ce imi vine chiar acum, o scrisoare nouă proaspătă ca și o margaretă:

Este o bucurie pentru mine să-ți dau o scrisoare din cer. Bucură-te de ea. Aș putea să iți dau o astfel de scrisoare toată ziua, și niciodată nu s-ar termina. Infinite sunt cuvintele pe care ți le dau. Ele sunt binecuvântări pentru tine. Binecuvântat, binecuvântat ești tu.

Sunt un magician, ca să spunem așa.

Te-am pus sub o vrajă, ca să spunem așa.

Te-am pus într-o rutină. Te extind. Tu ești extins. Te scufunzi în vibrația mea. Te prinzi de mine. Mergem impreună. Cât de fericiți suntem că Noi suntem de acord asupra vieții. Suntem parada lui Unul.

Ajungem departe peste munți și văi.

Ne indreptăm umerii.

Mergem impreună pe jos, și suntem onești. Citim aceleași pagini. Zburăm impreună ceea ce inseamnă ca și cum spunem că ne consultăm impreună. Adaug o nouă pagină la repertoriul tău.

Suntem pe aceeași pagină. Suntem de acord.

Nu este nici o afacere mare, concurența Noastra.

Noi țopăim deasupra paginii.

Ne promitem Fidelitatea noastră.

Ne adunăm in Inima Mea.

Mereu am mers braț la braț. Ne place să ne intâlnim. Ne intâlnim constant. Este bucuria Noastră de a ne intâlni. Intr-adevăr, ce altceva vrem Noi să facem, decât această intâlnire a Inimilor Noastre? Aceasta este bucuria Noastră. Ochii noștri se intâlnesc. Inimile Noastre se ating. Ne invârtim in bucurie. Nu există nimic altceva ca și Unimea Noastră și bucuria acesteia.

Noi trecem direct la ea. Noi ajungem la Inima Problemei.

Noi nu ne sechestrăm Inimile Noastre pe undeva. Noi, fiecare Unul dintre Noi ca și Unul – Noi impărtășim această mare Aventură in care Noi călătorim. Ajungem la problemă acum. Am ajuns acum.

Suntem bine cunoscuți, tu și Eu.

Ce Unul Suntem Noi! Ce altceva am vrea vreodată să fim decât Unul?

Noi împărtășim o Unime Divină. Nu este nimic altceva asemănător. Acesta este Apogeul Prezenței Noastre. Suntem o Ființă nedivizată. Pentru Sinele nostru, Suntem adevărați. Asta este. Unimea este prioritatea Noastră. Unimea este. Suntem întotdeauna în jos la Unicitatea Iubirii. Acesta este motivul Existenței Noastre.

Chiar și așa cum Ne jucăm, ajungem la subiect. Chiar dacă timpul nu există, Noi nu-l pierdem. Noi mergem mai departe cu el. Suntem chiar la semn.

Noi nu suntem o frăție. Suntem Unul Unicitate nedivizată. Noi nu suntem problematici. Noi nici măcar nu rezolvăm probleme. În Unime, nu este nimic de rezolvat. Nu este nimic pentru a remedia. Nu este nimic pentru a rezolva. Nu este nimic de a face mai bine. Nu este nimic mai puțin. Avem totul. Suntem totul.

Nu există nici un țărm. Nu există nici o plajă. Nu există nimic altceva decât Unicitate. Unimea ne cheamă. Noi avem plăcere în Unicitate. Acesta e adevărul. Acest lucru este tot, a fost vreodată, și va fi. Aceasta este bogăția. Acesta este modul în care aceasta este, Unimea Noastră pentru totdeauna.

Nu există nici o adăugare. Nu există nici scădere. Nu există nici un avantaj. De asemenea, nu există un minus. Ce lipsește și Noi trebuie să adăugăm? Nimic. Nimic, deloc.

Suntem veșnic Unul. Nu este nimic mai mult. Nu este nimic mai puțin. Aceasta este Relația care ne ține dragi.

Nu există nimic mai important de a ține dragi decât Unimea noastră, această Infinitate inevitabilă a lui Unul, această Frumusețe Singulară a lui Unul pe care Noi o deținem Unul Altuia, Favorabil in Lumina Noastră. Noi suntem Lumina Care Este.

Nimic nu contează cu adevărat. Materia este doar materie. Ce contează sunt inimile. Și sufletele contează. Totul este nimic, in afară de frumusețea Unimii noastre.

Salut, salut, tot grupul este aici.

http://heavenletters.org/spinning-in-joy.html

