O Privire in Trecut

de Maryham

O Intrunire cu Maria Magdalena și Iisus

Transmis de Natalie Glasson  

23 Decembrie 2016

Original Source: Sacred School of OmNa

Așa cum am privit scena din fața mea, inima mea a strălucit cu o asemenea încântare; M-am simțit ca și în cazul în care un izvor de lumină aurie s-a trezit în miezul sufletului meu revărsându-se în întreaga mea ființă. Corpul meu licărea și pulsa în ritm cu desfășurarea luminii. Ca și când reflecta adevărul care iși croia drum în interiorul meu, un foc mare a fost aprins în centrul întâlnirii noastre. Prieteni, familia și membrii comunității eseniene s-au așezat într-un cerc mare în jurul focului. Toată lumea era ocupată vorbind, impărtășind, râzând și exprimând adevărul lor, atmosfera era plină de viață pe măsură ce soarele a dispărut dincolo de orizont, fiind inconjurați de intunericul in care părea  să sporească numai iubirea prezentă în comunitatea noastră.

Iisus stătea in fața mea, imbrăcat in haine de un albastru pal, și fiecare inch a corpului său și a feței sale emana iubire, o iubire care părea să imi atingă inima și să se infiltreze adânc in sufletul meu fără ca el să privească măcar la tine. El a avut întotdeauna această abilitate extraordinară, chiar și când se părea că nu era concentrat asupra ta, atenția lui era în altă parte unde discuta o chestiune importantă cu persoana de lângă el, se simțea ca când iți oferea intreaga lui atenție, ca și cum era complet prezent cu tine si nu cu altcineva. Am găsit această capacitate a lui de a fi, incredibil de uimitoare. Ea a vindecat rănile de separare din inima mea de fiecare dată când m-am găsit  în prezența lui.

In această seară, Iisus stătea aproape de Maria Magdalena; fața lui era luminată cu amuzament pe măsură ce cuvintele ieșeau din gura lui, pe care nu le-am putut auzi. Maria Magdalena îmbrăcată în robă de același albastru pal, și-a aruncat capul pe spate exprimând un râs care părea să emane feminitatea magnetică a esenței ei. Întotdeauna au existat copii care să ii înconjoare pe  Maria Magdalena și pe Iisus, oriunde s-au dus și în seara asta nu era o excepție. Copii de toate vârstele erau atrași de natura inocentă a celor două sacre ființe care păreau să existe intr-o armonie completă și unicitate atunci când erau impreună. Iisus s-a aplecat in față, cu mâna stângă pe umărul unui băiat ce era ingenuncheat lângă el. Ochii lui sclipeau când iși impărtășea cuvintele cu copiii așezați la picioarele lui. Toți au râs cu mare amuzament.

M-am simțit  determinată să pășesc in față, cu potirul de aur dăruit lui Iisus la nașterea sa de către bunica lui, Anna, in mâinile mele. Anna a venit la mine mai devreme în acea zi, pentru a-mi da Potirul de aur în mâinile mele, descriind-mi scopul meu pentru această seară. Acum, cu potirul auriu ținut în fața inimii mele, am început să mă plimb meditativ în jurul focului, încet și gânditoare, atrăgând energia Mamei Pământ în sus prin picioarele mele, in chakra inimii mele și in întreaga ființă. Așa cum am completat al treilea mea cerc în jurul focului, atenția comunității era acum asupra mea. Am stat cu spatele la focul care mă incălzea și cu inima emanând către Iisus și Maria Magdalena în fața mea.

Ochii mei au întâlnit intâi pe Bunica Anna, stând in partea stângă a lui Iisus, transportând cu ochii ei energia pentru mine și mi-a amintit de toată înțelepciunea pe care ea a împărtășit–o cu mine înainte de ceremonie. Acțiunile mele în acest moment erau ghidate  de ea, pentru că eu abia aveam 14 ani, și cu încrederea mea în scădere ușoară la onoarea și responsabilitatea rolului meu în cadrul ceremoniei, energia bunicii Anna m-a incărcat cu putere. M-am uitat in continuare la Mama Maria imbrăcată in robă de culoare albastru inchis, părând aproape invizibilă in cerul nopții așa cum stătea alături de Maria Magdalena. Ea ținea mâna Mariei Magdalena care se odihnea pe genunchiul ei. Harul a umplut ființa mea când Mama Maria, atât de familiară mi-a zâmbit și a dat din cap ușor pentru mine ca să incep.

Respirând adânc, mi-am concentrat atenția pe Chakra inimii mele. Am permis ca intreaga bucurie ce intrupa sufletul meu să umple chakra inimii mele revărsându-se in chakra gâtului. Mi-am dechis gura și i-am permis sufletului să cânte, o voce blândă și totuși puternică, umplând spațiul dintre noi toți. Am devenit unul; fiecare persoană a fost una cu vocea mea și am trăit unitatea completă cu comunitatea noastră. Sufletul meu a cântat prin vocea mea, fără intervenția minții mele, un cântec cu care eram familiari cu toții, un cântec care a vorbit despre iubirea Împărăției Angelice pentru fiecare bărbat, femeie și copil de pe Pământ. A fost un moment de liniște înainte ca o altă melodie familiară să fie cântată, într-o limbă necunoscută pentru noi. Tot ce știam era că piesa vorbea despre legătura eternă și infinită, pe care toți o putem experimenta cu Creatorul.

Tonul, ritmul și viteza vocii mele s-au schimbat pe măsură ce un cântec nou avea ecou în urechile mele. O limbă pe care noi am ințeles-o cu toții, descria dansul divinului masculin și a celui feminin așa cum se întrepătrund și se contopeasc. Ființa sacră transmițănd prin mine a vorbit despre prezența divinului masculin și a celui feminin pe planurile interioare și modul în care acest lucru a existat la unison și in armonie în interiorul fiecăruia dintre noi. O energie și un aspect al fiecărei ființe pe Pământ, care este necesar să fie onorat, crescut și încorporat. În timp ce melodia nu a vorbit de unirea fizică între divinul masculin  și divinul feminin  pe Pământ, a spus în schimb despre uniunea celor două aspecte ale Creatorului, intenția și intruparea, prezente in fiecare ființă. A spus despre sinteza intenției Creatorului și intruparea energiilor, pe care le etichetăm ca și divin masculin și divin feminin. Cântecul a inceput să se concentreze pe creația născută din intenția Creatorului și creșterea energiilor. Pe măsură ce ultimele cuvinte imi părăseau buzele aproape in șoaptă, o imagine a unei fetițe a fost lăsată in mintea tuturor. Cu această viziune in al treilea ochi al comunității noastre, toți am experimentat o familiaritate profundă și conexiune cu acest suflet, ca și când ea era parte din ființa, comunitatea și familia noastră. Am recunoscut energia pe care o avea. Era cea pe care Maria Magdalena și Iisus au sintetizat-o cu emanarea frumuseții lor, și totuși era o inocență comparată cu cea a Conștiinței Christice conștiința noastră originală dăruită umanității cu mult inainte de existența mea actuală. Esența acestui suflet părea să danseze cu bucurie și fericire in tăcerea noastră interioară și exterioară.

Am mers încet spre Maria Magdalena, ochii ei erau plini cu emoție și recunoștință. “Acest lucru este pentru tine, preaiubită. După cum știi, a fost dăruit lui Isus la nașterea sa de către Bunica Anna ca o recunoaștere a adevărului și scopului său pe Pământ. În timp ce știm cu toții, zilele sale pământești sunt din ce în ce puține, acest potir de aur este dăruit ție de bunica Anna, Iisus, Maica Maria și Creatorul în semn de recunoaștere și celebrare a incarnării sufletului, formării și dezvoltării lui in pântecul tău acum.  Prezența acestui suflet intră in lume să ducă mai departe și să ancoreze in continuare fuziunea divinului masculin și a celui feminin care s-au conectat și s-au intrupat in ființa ta. Ea va reflecta și emana esența uniunii sacre cu Iisus, uniunea sufletului vostru ca un singur suflet, flăcări gemene in realizarea deplină a reciprocității.’

‘Mulțumesc, Maryham,’ spuse Bunica Anna, ‘Maria Magdalena, ești conștientă că noi știm, și ne-am simțit ghidați să onorăm copilul care va binecuvânta familia noastră și să iți dăruim potirul de aur care ii va aminti tot timpul adevărul ei. Intr-o zi, Maria Magdalena vei face cadou acest potir de aur fiicei tale, când ea continuă să ancoreze conștiința pură pe care tu și Iisus ați trezit-o in mulți pe Pământ. Te rog acceptă cadoul nostru și iubirea care curge cu ea.’

 ‘Mulțumesc tuturor, mă simt cu adevărat binecuvântată, primesc cu gratitudine iubirea voastră, binecuvântările și potirul de aur, care va fi păstrat pentru Sar’h, și Maria Magdalena a primit potirul de aur, l-a imbrățișat cu brațele ei pe măsură ce lacrimile i se rostogoleau pe obraji.

‘Sar’h!’ a exclamat Mama Maria, ‘Ce nume frumos și perfect.’

‘Da, noi l-am primit amândoi direct din sufletul ei, este alegerea ei și este cel mai potrivit, a zis Iisus.

Comunitatea noastră s-a ridicat in picioare să discute noutățile din comunitatea noastră. Am fost felicitată de multe ori pentru expresia adevărului și a grației cu care copilul a fost ancorat in toți cei prezenți. Insemna că atunci când ea va fi născută, toți vor simți o strânsă conexiune cu ea. Sărbătoarea a continuat și noi am cântat și am dansat onorând și bucurând conexiunea divină cu Creatorul pentru că intrepătrunde ființele noastre și trăiește cu asemenea perfecțiune.

Maryham

https://www.omna.org

