Inimi Uluite

Heavenletter #5874
December 24, 2016

http://heavenletters.org/heavenletters-romania

God said:

“Tu ești steaua care luminează Pământul.”

the-night-sky

Am auzit plânsul din inima ta. Aud tot ceea ce te reține. Astăzi iți descoperi Pierderea improvizată a Sufletului tău Uluit. Cum se poate intâmpla acest lucru? Cu toate acestea, iată-te:…

“Preaiubite Doamne, in Inima Ta eu pot fi adevărat. Pot să te știu numai pe Tine. Pot să iți dau toată atenția mea Ție și nu mie. M-am săturat de atenția pe care am dat-o îndoielilor și grijilor mele, desfăcându-le una după alta. Asta e viața mea și am pierdut-o cu probleme mici, în principal, de auto-interes și griji frenetice. Am un Dumnezeu. Ajută-mă, Doamne, ca Sinele meu să fie ajutat de Tine și nu de grămada durerilor de inimă.

“De ce trebuie să mă gândesc la ceea ce imi stresează inima ca și când grija ar fi de vreun folos? Sunt intristat. Perturbarea nu este binele vieții mele, așa că de ce imi petrec viața cu ceea ce mă strivește când aș putea să imi petrec viața cu ceea ce mă imbogățește pe mine? Aș putea contribui intr-un fel sau altul ajutând pe alții. De ce, oh, de ce, de ce aș fi atât de zgârcit?

S-ar părea că am ajuns pe drumul cel bun. Se presupune că mă distrug singur in numele fericirii.

“Dacă eu nu te servesc, Doamne, ce fac? Pentru ce sunt aici? Dacă eu imi interzic Îndeplinirea Vieții pentru mine, atunci inseamnă că eu acopăr Bucuria Vieții pentru toți cei la care Tu te referi ca fiind frații și surorile mele. Inima mea devine rece. M-am ridicat împotriva străinilor cu scântei în ochii lor.

“Preaiubite Doamne, pune-mă pe Spirala Ascensională a Vieții. Să fiu ținut departe de orice distracție care este mai puțin decât Iubire pe Pământ. Sunt atât de obosit, de toate diversiunile iubirii de care mă poticnesc și le pun la inimă. Ajută-mă să iubesc. Sunt obosit de a fi in nevoie. Dacă doresc Iubire atât de mult, de ce nu iubesc mai mult?

“Ajută-mă Doamne să-mi bată inima pentru iubire. Ajută-mă să iau inima Ta și să o știu ca pe a mea. Ajută-mi să nu cunosc alte inimi decât pe a Ta.

“Doamne, Tu nu renunți la mine, nu? Nu aș putea fi cel care renunță la iubire, nu? Aș putea să renunț la Sinele meu?

“O Doamne, repară inima mea. Adu-mă inapoi la Tine, Care Impodobești Sinele Meu Inalt. O dată pentru totdeauna, ajută-mă să imi dezvălui Sinele meu așa cum mă știi Tu a fi. Dă-mi odată pentru totdeauna, mulțumesc, Doamne.”

Veniți, veniți, acum, dragi copii. De când ați trăi într-un deșert uscat? Există o oază. De ce continuați implorându-mă pentru ceea ce v-am dat mereu? N-am reținut Iubirea de la voi. Pentru numele lui Dumnezeu, de ce aș face asta? Dacă eu sunt Dumnezeu, eu nu sunt mai puțin.

Ridică-te din genunchi pe picioarele tale. Renunță la toate aceste Auto-indoieli.

Dacă știi ce vrei, ce te-ar împiedica de a avea o multime din ceea ce vrei? Ți-ai pierde timpul? Ai juca un rol neadevărat pentru Sinele tău? Este aceasta, eventual, o modalitate camuflată de a încerca să scapi de Sinele tău? Pentru ce cauți o inșelătorie care să se transmită Sinelui tău? Din disperare?

Aruncă disperarea de Dragul Conștientizării. Dacă ai călărit un cal numit Disperare, incalecă calul numit Conștientizare.

Ce aveți de pierdut, preaiubiților?

http://heavenletters.org/bewildering-hearts.html

