Bucuria de a Trăi

Heavenletter #5875

December 25, 2016 

http://heavenletters.org/heavenletters-romania

God said: 

Da, am auzit un refren recurent in lume, intr-o formă sau alta ca și acesta:

Preaiubiților, ieri, la supermarket, un vechi prieten de-al meu s-a apropiat de mine să imi spună cât de bine arăt! Privirile nu sunt ceva de durată lungă, deși, wow, ce mesaj frumos am auzit!

“Ce se întâmplă dacă în fiecare zi primesc acest mesaj în loc de atât de multe dintre mesajele pe care le aud zilnic? Aș dori un asemenea mesaj în fiecare zi și chiar mai bun decât acesta!”

“Dumnezeule, nu poate fi în schema naturală a vieții sa fii disperat de inaintarea in vârstă, in Viață. Nu se poate ca declinul și dezamăgirea să fie menite să spună povestea vieților noastre.”

“Acest prieten care m-a bucurat, este cu siguranță una dintre cele mai fericite persoane pe care o cunosc. Trebuie să fie fericit și iubitor in același timp. Un lucru atât de mic de ințeles. Ce lucru este bun fără bucurie? “

“Doamne, ce s-a intâmplat cu fericirea mea, cu zilele pe care mi le amintesc că săream dimineața din pat dornic să văd ce imi va aduce fiecare zi? Cum s-a transformat bucuria pe care am avut-o odată, in praf? Cum imi intorc Viața la bucurie?”

Dragul meu, acum te iau la o parte din mulțimea agitată. Eu iți spun, în Termeni nesiguri că nu trebuie să te simți inferior și exclus pentru că te-ai uitat de departe sau fără incredere la bucurie, dragă. Acest tip de suferință te uzează. 

 Să fie aceasta ca și curățatul tăciunilor din cuptorul tău. Destul de repede – sau chiar rapid – vei avea focul aprins, și vei reaprinde cuptorul și cuptorul va rămâne aprins.  Niciodată nu vei avea probleme din nou. Vei fi recâștigat și întreținut energia in mod perfect. Viața te va reîncărca.

 Viața nu te va mai inferioriza. Nu te vei întrista. Nu, nu niciodată. Modul in care vezi Viața nu o va permite.

varsta

Nu doresc ca tu sau altcineva să creadă în vârstă ca intr-o forță de slăbiciune. Această idee relevă o neînțelegere serioasă. Nu vârsta este căderea ta. Gândurile pe care le ai cu privire la vârstă pot fi căderea ta.

Vârsta este menită să fie o binecuvântare. Iți cer să începi să gândești într-un mod nou. O maturitate de bucurie si energie se vor grăbi pe drumul lor spre tine.

Luminozitatea Spiritului este menită să însoțească vârsta, și Luminozitatea Mare a Spiritului este de a însoți o Vârstă Importantă. Vârsta este o iluzie oricum.  Dacă timpul nu există, cum poate domni vârsta? Corpul fizic poate imbătrâni, dar conceptul de vârstă înaintată așa cum lumea il poate suplini, este o aberație. Nu crede în sofisme. Ține-te de dans. 

 Te-am proiectat ca pe o fântână a tinereții. Nici unul dintre simptomele care sunt etichetate drept indicator al vârstei nu sunt adevărate. Nu te mai pregăti pentru a evita simptomele. Nu crede în simptome. Nu le căuta. Pentru ce le-ai dori?

Toată viața ai auzit despre efectele dureroase ale vârstei. Dacă auzi suficient de des despre pierderea de energie, ajungi să crezi. Depozitezi gândul. Aștepți dureri, și ele se vor grăbi spre tine. Se vor grăbi intr-un mod imparțial.

Așteaptă implinirea dorințelor inimii și această implinire iși va găsi drumul spre tine. Bucuria și tristețea, ambele pot fi folosite cu satisfacție.

Înțelepciunea și mintea și inima trebuie să crească. Înțelepciunea, mintea și inima nu sunt proiectate pentru a te trage în jos.  Niciodată nu ai fost menit să părăsești viața desprins de sănătate și abilități și de Lumina Strălucitoare. Lumina Strălucitoare este Dreptul tău din Naștere.

Vanitatea trebuie să se estompeze dar nu roșeața din obrajii tăi, nu, nu roșeața din obrajii tăi.

Chiar acum împreună, tu și eu, incărcăm Pompa Vieții tale. Mai puțin faptul că  Adevărul nu este menit să fie adevărat. Adevărul este menit să fie Adevărat. Stropii de Tinerețe trebuie să dureze mult mai mult decât ai fost făcut să crezi. Există o cremă hidratantă pe care tu nu o cumperi in magazin. Nu mai crezi in consensul maselor. Nu mai crezi de mult timp in superstiții.

http://heavenletters.org/joie-de-vivre.html-0

 

