Fii ca Lumina Stelelor

Heavenletter #5880
Published on: December 30, 2016

http://heavenletters.org/heavenletters-romania

God said:

Tu stai în mijlocul cerului, și nu știi unde ești. Mai degrabă găsești motiv să te superi pentru unde și ce faci peste tot, și yin și yang, aici și acolo, intr-un fel sau in altul.

Cu ce scop rătăcești pe Pământ în căutarea a ceva mai mult decât primești în prezent? In ce scop? Pentru ce scop, preaiubiților, decât pentru a fi? Căutând și chiar rătăcind, tu împlinești Voința Mea pentru acum și atunci. Acesta este Contractul Nostru Sfânt.

A Fi inseamnă să Fii dincolo de frontiere. A Fi inseamnă să fii deasupra lumii.
Te temi că în timp ce staționezi pe Pământ, ceva este în pericol. Nu este nimic în pericol. Prezența ta, ca și a Mea, este asigurată. Nu pierzi nimic fiind tu cu adevărat. Nu există nimic mai mult decât ceea ce ești. Ființa este infinită și Infinit ești tu. Tu ești Noul Vizionar al Universului.

Se întreabă o stea cine sau ce este ea sau unde este? Ce graniță trebuie să știe o stea? Trebuie ca o stea să cunoască estul sau vestul sau cum este numit un vecin și de către ce autoritate?

Stelele nu au întrebări de pus. Stelele radiază Lumina. Ele nu au nimic de răspuns. Ele doar reflectă Lumina. Și stelele sunt binecuvântate și binecuvântat ești și tu.
Într-adevăr, ce ai de făcut mai mult decât să fii lumină? Ce altceva mai poți face, decât să fii Lumină? Consideră-te Norocosul Norocoșilor. Acceptă cu Grație Marea Chemare care ți-a fost dată.

lumina-stelelor

Ți-am dat Lumina ca să Strălucești, așa că vei străluci Lumina din Cerurile Inalte. Nu și-am cerut să fii timid. Nu ți-am cerut să te infrânezi de la modestie. Am spus: “Radiază Lumina pe care ți-o dau așa incât toți pot să strălucească și să vadă Lumina Mea. Lumina Mea, Lumina ta – radiază pur și simplu Lumina, abundent, profund și Infinit.”

Lumina nu are nevoie de instrucțiuni. Uneori, poți să folosești ceva care să iți amintească nu cum să strălucești ci cum să iți amintești să strălucești. Hei, strălucești din toată valoarea ta. Nu este o formă de pretenție. Natural, nu iți evidențiezi Lumina uitându-te la picioarele tale.

Nu te uita la picioarele nimănui. Privește dincolo de Ceruri și potrivește Lumina stelelor. Spune-mi, ce este mai presant decât să evidențiezi Lumina strălucitoare care ești menit să o pui in valoare? Nu faci acest lucru cu efort, înțelegi acest lucru până acum. Strălucești pur și simplu și natural cu toată iubirea din inima ta.

În viață, trebuie să privești în sus și să luminezi lumea, astfel încât toți să poată vedea ce este destinat a fi evidențiat. Maiestatea Universului este stabilită in fața ta, astfel încât să poți radia Lumina și să o cânți ca parte dintr-un Cor de Ingeri. Vei rezona în mod clar cu Universul la Tonul Luminii Mele. Uită-te la Mine, și spune: “Da, voi face.”

Spune: “Da, Doamne, eu evidențiez Lumina Ta, care este, și a mea, și eu o evidențiez din Gloria Ta.”

Știi că lumea tânjește după mai mult decât pâinea sa de fiecare zi. Toți pe Pământ tănjesc după Măreția Zilnică a Luminii.

Prinde-te cu tine însuți. Saltă înainte. O mie de pași uriași nu sunt prea mulți. Nu ești o umbră singuratică care se ascunde. Stai drept chiar acum și începe Emiterea Luminii.

Lumina este preluare. Nimic altceva. Intunericul este un lucru al trecutului. Trecutul nu mai este demn de tine. Lumina a fost aprină, iar acum stă aprinsă pentru ca intreaga lume să iși amintească de Lumină și pentru ca Lumina să fie stabilită in ochii și inimile tuturor.

Străluciți, practicanți ai Luminii lui Dumnezeu. Voi sunteți cei care vă completați Destinul. Voi o serviți acum și mă serviți pe Mine abundent. Acest moment a venit.

http://heavenletters.org/match-the-light-of-the-stars.html

