O Scrisoare personală de Recunoștință pentru anul 2016

de Vera Ingeborg
1 Ianuarie 2017 

Dragă 2016,

Ce an ai fost!

Intensitatea – este modul în care eu te-aș descrie într-un singur cuvânt. Da, ai fost intens în toate modurile. Nu contează experiența, pentru că nu ai dat ceva doar de jumătate. A fost mereu totul sau nimic. Nu ai permis nici un compromis. Mi te-ai prezentat cu cea mai adâncă durere, dincolo de imaginație și incă o dată m-ai dus la marginea a ceea ce am fost în stare să fac față. Nu știu de câte ori nu te-am condamnat și doar am vrut să te termini pentru că am simțit că nu mai pot rezista. Și de fiecare dată când am făcut-o, mi-ai dovedit că am greșit și m-ai rasplătit cu fericire și cu minuni care au fost mai multe decât mi-aș fi putut imagina vreodată. Ai avut rezervate pentru mine și durerea incredibilă și bucuria de nedescris. Si cu fiecare val, m-ai dus sus, lăsându-mă să ajung in cele mai înalte dimensiuni, unde nu există mintea și totul este lumină pură si iubire.

2016, m-ai făcut să mă eliberez de tot ceea ce nu era relevant pentru a fi adevăratul și autenticul eu: un apartament mare  inclusiv majoritatea conținutului său, și un dulap mare plin de haine, un loc de muncă cu venituri regulate și o rutină zilnică, oamenii cu care nu mai aveam nimic în comun, îndoielile mele, convingerile bazate pe oameni, relații și societate, și nu mai puțin fricile mele, inclusiv frica de moarte. Nu a fost nici o pierdere.  Mulțumesc pentru că m-ai învățat că nu poți pierde cine sau ce este presupus să fii in viață. M-ai impins inainte fără incetare în încrederea că tot ce aș avea nevoie – în cazul în care vine ca o intenție pură din inima și din sufletul meu – imi va fi oferit într-un mod pe care niciodată nu l-aș fi putut planifica atât de frumos. Spațiul pe care l-am creat prin ceea ce a plecat, l-ai umplut  cu mai mult decât am visat vreodată: Mi-ai dat o viață complet lipsită de griji in ACUM, plină de bucurie și de aventuri care m-au dus in cele mai frumoase locuri de pe această planetă. Tu m-ai condus perfect, așa că am putut găsi familia sufletului meu peste tot, și m-am simțit conectată cu ei și cu tot ceea ce este, într-un mod profund. M-ai învățat să trăiesc în armonie cu natura și m-ai înzestrat cu multe momente care mi-au tăiat respirația.

scr-rec

Și in același timp, fiind in comuniune cu tot ceea ce mă inconjoară, mi-ai dat oportunitatea de a petrece in aer liber 90 % din timp. Am învățat că a fi singură și a fi cu oameni sunt ambele calități, pe care nu le-aș dori să mai lipsească din  viața mea și că noi toți suntem conectați într-un mod interdependent și totuși necondiționat. M-ai inspirat pentru a reduce lucrurile mele la strictul necesar. Acum îmi place să călătoresc cu lunile, folosind doar cu un rucsac bucurându-mă de faptul că nu am aproape nimic care trebuie cărat. Mulțumesc 2016 pentru că m-ai făcut să realizez de cât de puțin este nevoie pentru a fi fericit și împlinit, și că fericirea și integritatea vin din interior si niciodată nu pot fi găsite în lumea materială.

Mulțumesc 2016 pentru că m-ai făcut să realizez de cât de puțin este nevoie pentru a fi fericit și împlinit, și că fericirea și integritatea vin din interior si niciodată nu pot fi găsite în lumea materială.

Și – cu toate că mi-ai luat casa și m-ai făcut să devin un nomad, m-am simțit acasă și bine primită oriunde m-am dus. În loc de a lucra într-o rutină nenaturală, m-ai sprijinit în a-mi găsi calea și de a merge cu propriul meu flux și de a face doar ceea ce îmi place – impărtășind acest lucru cu toți cei care rezonează cu el. Am învățat că oamenii sunt buni oriunde te duci și că lumea nu este locul întunecat pe care știrile, politica, școlile, religia și întreprinderile încearcă să ni-l vândă. Acesta poate fi – doar dacă noi alegem să fie. Dar tu, 2016, mi-ai arătat că noi creăm propria noastră realitate și suntem responsabili pentru propriile noastre experiențe prin intermediul vibrațiilor energetice pe care le emitem. Și, în acest fel, am aflat că expansiunea și creșterea nu se oprește niciodată și că totul devine tot mai interesant, cu cât vă creșteți mai mult  frecvența. Tu mi-ai arătat clar că este necesar a trece prin haos pentru a reconstrui la un nivel mai ridicat, fie pentru mine, fie pentru umanitate în ansamblul ei. Iți mulțumesc ție și impulsului pe care mi l-ai furnizat, pentru că m-am rupt de toate conceptele și credințele umane și spirituale vechi, realizând că nelimitarea, posibilitățile infinite și iubirea necondiționată sunt singurele lucruri garantate. Mulțumesc pentru că m-ai invățat că nu locul de muncă este cel care imi arată cum trebuie să fie lucrurile și să se manifeste, ci să las loc pentru energii ca să iși manifeste magia pentru mine și să incep să mă bucur in totalitate de surprizele pe care viața le are pregătite pentru mine – de regulă mult mai bune decât le-aș fi putut eu vreodată planifica.

“2016, ai fost pentru mine anul in care am găsit 100% iubirea de sine, libertatea și autenticitatea, eliberată de frici și de convingeri.

2016, ai fost pentru mine anul in care am găsit 100% iubirea de sine, libertatea și autenticitatea, eliberată de frici și de convingeri . Ceva ce nu m-aș fi gândit să fie posibil cu doar un an în urmă. Am devenit ca o tabula rasa, pregătită să accept tot ce se află in fața mea fără nici o așteptare și totuși cu cea mai mare emoție.  Acum trăiesc abundență în fiecare moment. Mă simt din nou copil, merg mai departe cu curiozitate și gata de a explora Universul și toată frumusețea și perfecțiunea lui.

Așa că, dragul meu 2016, cu toate că m-ai forțat până in punctul cel mai de jos, cu multe momente de indoială dacă aș mai putea duce atât de multă durere – AI FOST CEL MAI BUN AN AL VIEȚII MELE – pentru că m-ai eliberat complet de toate constrângerile umane. Sunt pregătită pentru anul 2017, anul noilor inceputuri. Să fiu un far in marea furtunoasă. Timpul de a crea noul pământ.

Cu profundă recunoștință,

Vera

http://www.thewakeupcall.eu

