Cine să Aibă o Inimă dacă nu Dumnezeu?

Heavenletter #5883
Published on: January 2, 2017

http://heavenletters.org/heavenletters-romania

Copiii mei nu sunt vrednici sau nevrednici pe baza rezultatelor din lume.

Lumea a crezut că acesta era cazul. Ca și copil, dacă erai bun, Moș Crăciun iți lăsa cadouri. Conta foarte mult pentru tine dacă erai “obraznic sau cuminte.” Când ai reușit un obiectiv sau un standard impus, erai bun. Din păcate, când nu indeplineai standardul desemnat, nu erai bun.

Nu ești o persoană mai bună pentru că vei culege un A la un test. Nu ești o persoană mai rea pentru că ai căzut un test, toate rezultatele inseamnă că ai o notă la un test. Presupun că iei un C la un test, tu vei fi văzut ca o persoană mediocră. Dar ai trecut testul, deși nu ești printre primii pe listă.

Ce s-a întâmplat cu: “Nu judecați ca să nu fiți judecați?”

” Trebuie să mă întreb cât gol există ca să simți că meritai mai mult pentru că ai luat un A la un test. Sau pentru că ești mai inalt decât altcineva. Sau mai drăguț. Cât de mult contează  cu adevărat toate acestea când totul este spus și făcut? Ah, dar când trăiești in lume și ești judecat așa cum lumea judecă, eșecurile pot fi greu de suportat.

Este ca și în cazul în care există un club exclusiv pentru te alătura. Acest club se numește “In.” Oricine vrea să facă parte din acest club. Se pare că se intâmplă ca regulile snobismului să conducă acest club. Un mod in care pentru un motiv sau altul, prea multe reguli sunt autoritare. Acest club nu este pur și simplu disponibil tuturor.

Este un lucru bun că eu nu fac discriminare atunci când vine vorba de admiterea oamenilor în Rai. Nu exclud. Cerul nu este o frăție sau o fraternitate. Dacă există o inițiere să vă bucurați in Rai, Putem spune că inițierea la Cer este Viața Insăși. Ce-ai făcut, decât să iți Trăiești Viața? Cum se poate să nu te califici? Toată lumea în viață va fi primită în Rai. Nici un suflet nu este lăsat pe dinafară. De ce n-ai saluta această idee?

Fără de sfârșit sunt felurile in care oamenii vrednici sunt excluși. Deși această idee vagă este cumpărată și vândută in modul in care este presupus să se intâmple – trebuie să fie – pentru o scuză arogantă sau alta.

heart-1213475_960_720

Am spus inainte: unde există optimum pentru ca un suflet să fie dacă nu in Rai, așa că invață el de la cei care au obținut rezultate mai bune la teste decât el? Pentru ce aș ingrămădi impreună pe Pământ toți băieții răi ca să se descurce in ignoranță când eu i-am pus impreună cu frații și cu surorile lor care să le poată arăta drumul cu iubire, nu cu abandon?

Cine să aibă o inimă dacă eu nu o am?

Eu trăiesc conform Adevărului Meu. Nu mă aranjez să arăt bine de dragul adevărului. Nu sunt interesat in politică sau in câștigul de voturi. Popularitatea, după cum este popularitatea cunoscută in lume, nu este motivația Mea. Dumnezeul lumii – și asta te include și pe tine – este motivația Mea. Bucuria lumii este motivația Mea. Iubirea transmisă la toți frații și surorile tale este motivația Mea. Motivația Mea este și că iți doresc Iubire Abundentă, și aceasta este și Implinirea Mea. Te rog lasă acest lucru să fie evident pentru tine. Nu sunt Orientat spre Performanță și nici nu am nici o agendă ascunsă.

Tot ce este dincolo de ințelegere, trebuie să ducă Adevărul.

Cu mai puțin decât ințelegerea completă, ai vrea intr-adevăr să-ți asumi controlul lumii?

Preaiubiților, ați participat deja la ceartă cu gândire restrictivă pentru Frumoasa Noastră Lume Creată. Acesta este instrumentul pe care l-ai folosit. Acum vii dintr-un Loc Inalt. Acum ai o percepție mai inaltă a ta și a celorlalți incluzând fiarele câmpului și orice este numit Mai Puțin Ființe, Oameni sau altfel. Oricine este invitat. Deschideți-vă inima la totul in Numele Meu. Nu există motiv pentru a rămâne cineva pe dinafară. Eu sunt Dumnezeu al Includerii Tuturor.

Fiți Toți Incluși, Copiii Mei.

http://heavenletters.org/who-is-going-to-have-a-heart-unless-god-does.html

