Voi Aveți un Scop Important in Viață

Heavenletter #5887
Published on: January 6, 2017

http://heavenletters.org/heavenletters-romania

God said:

Preaiubiților, trebuie să fie evident pentru voi că in viață există mai mult decât ce văd ochii. Te-am auzit de multe ori că iți spui : “trebuie să fie mai mult in viața asta decât ce este in fața mea.” Poate că nu ai dezaprobat acest fapt trist?

Nu ajungi aici pe Pământ de unul singur. Există un sens pentru care ești aici. Trebuie să existe un Scop mult mai mare in Viață decât petrecerea timpul non-existent aici de la inceput până la sfârșit. Ești aici pentru mai mult decât a trăi anii și a avea ceea ce numești Viață.

Atunci când faci o plimbare cu barca, cu un feribot, mergi undeva. Vii de undeva tot mai aproape de Mine și mai aproape de Adevărul tău. Navighezi undeva. Te muți undeva. Există un motiv. Ai un scop, care, in ochii tăi actuali, poate apărea ca și mic sau mare.

Pe o navă de croazieră, există un alt ințeles pentru croazieră. In loc de a merge in Viață sau a conduce o mașină, sau a zbura cu avionul, tu pleci in croazieră. Mai repede mergi intr-o direcție decât in alta. Mergi către sau vii de undeva. In timpul croazierei, fără indoială că navighezi.

Desigur, ești liber să te bucuri de plimbare. iți cer să te bucuri de plimbare. Este dorința mea ca tu să te bucuri de plimbare. Fă acest lucru. Lasă să plece ceea ce te impiedică. Fă acum.

live-511556_960_720

Cu siguranță, viața de pe Pământ in acest tur trebuie să fie pentru îmbogățirea ta, a celor din jurul tău, și a lumii. Nimeni nu este aici, fără scop, orice ai putea gândi despre acest lucru. Acest lucru nu este posibil să se fi scufundat în conștiința ta încă – ce altceva e nou?

Ești aici ca să inveți ceva? Absolut.

Ești aici ca să lași ceva in urmă? Absolut.

Mergi inainte și imaginează-ți că toate binecuvântările sunt ale tale pentru a le dărui lumii. Este o idee bună  să menții binecuvântările pe care urmează să le indeplinești.

Este probabil că vei ști exact care iți este scopul? Acesta nu este un pariu sigur. De fapt, nu poate fi puțin probabil. Ce poți ști este că există ceva valoros pe care il vei lăsa in urma ta. Cu siguranță, poți lăsa mai mult decât un aspect frumos. Poți lăsa multe. Dragilor, vă aventurați mai departe pentru ceva. Călătoria voastră nu este pentru nimic. Este pentru ceva.

Nu contează cine ești. Poți fi bogat sau poți fi sărac. Poți fi educat sau analfabet. Nu există nimic ce trebuie să fii decât să fii Ființă umană să adaugi grație pentru această lume care are nevoie de așa ceva. Fiecare binecuvântare este necesară și valoroasă. Ceea ce vezi ca mare sau mic nu contează de unde mă aflu eu, toate binecuvântările sunt la fel de importante. Unde mă aflu eu, nu există mărime. Unde mă aflu eu, toate contribuțiile sunt mari și acceptate cu recunoștință. Nu există nici o părtinire. Nu mă grăbesc să fac o estimare. Toți copiii Mei sunt bineveniți, și toate binecuvântările copiilor Mei sunt binevenite în mod egal. Pentru a Mă reflecta Eu însumi în termeni umani, toți copiii Mei și toate contribuțiile copiilor mei luminează fața Mea cu Bucurie Infinită.

În prezent, probabil că măsurați pe o scală care este defectă. Aportul inimii umane poate fi doar Mare. Din Măreție ai venit. La Măreție te întorci. In curând vei veni să accepți și să trăiești Măreția care ești tu cu adevărat și ceea ce văd clar chiar in fața Mea și iți doresc cu toată inima Mea să ajungă la tine ca să o vezi pentru tine.

http://www.heavenletters.org/you-have-great-purpose-in-life.html

