Conștiința Christică

Transmis prin Natalie Glasson

Eu sunt conștiința Creatorului. Eu sunt energia de aur care coboară din sufletul puternic al Creatorului pe și în toată creația. Eu sunt energie iubitoare de vibrație inaltă și doresc a mă conecta cu voi acum. Sunt o energie care este invizibilă pentru majoritatea, dar poate fi simțită de toți. Eu sunt iubirea care crește in inimă și in suflet, care aduce fericire și pace în mintea și in emoțiile voastre, sporind puterea sufletului vostru.

Eu, Conștiința Christică am fost in existența pământului și in universul Creatorului inainte de începutul Pământului. Energiile mele sunt construite in fundațiile Pământului, iar pământul și umanitatea nu pot exista fără energia mea iubitoare pentru că Eu sunt esența Creatorului. Conștiința Christică este o sursă de iubire dar de asemenea este un mod de a exista prin accesarea adevărului vostru și a adevărului Creatorului, adusă in ființa voastră pentru a fi exprimată in personalitatea voastră. Când iubirea nu există, atunci pot fi experimentate durerea, supărarea și singurătatea, care sunt energii joase ce vă permit să vă scufundați in vibrațiile iubirii ale dimensiunilor fizice. Conștiința Christică vă va menține, ridicându-vă tot mai sus astfel incât să puteți trece in dimensiunea inalt vibrațională, trăind iubire, integrare, integritate și unitate cu totul. Separarea nu este ceea ce Creatorul dorește să trăiți in viața voastră și acesta este motivul pentru care energia conștiinței Christice este integrată și transmisă constant pe Pământ. Conștiința Christică este un mod al vieții; este ințelegerea care vă inspiră pentru a exista ca și divinul vostru pe Pământ, care este esențial pentru orice tip de proces de creștere spirituală.

Eu sunt conștiința și conștientizarea iubirii, pe care o ancorez in ființa voastră atunci când o cereți și mă invocați, emanând lumină aurie în toate aspectele ființei voastre. Energia mea este vindecătoare, inălțătoare, inspirațională și confortabilă. Ea are puterea de a dizolva toată negativitatea din ființa voastră și să aducă calm, echilibru și armonie sistemelor voastre energetice. Energia mea se topește in emoții transformându-le in iubire, astfel că ele pot alimenta viața și starea de spirit intr-un mod pozitiv. Energia mea aurie, iubitoare este numită conștiință pentru că acționează ca și o trezire oferind o realizare și o ințelegere a celor mai pure vibrații ale iubirii care alertează toate simțurile și toate acțiunile pentru a intrupa și exprima iubirea. Conștiința Christică deține o mare putere și poate transforma viața voastră și existența de pe Pământ. Energia iubitoare se integrează in mintea voastră eliminând toate tiparele și convingerile de gânduri negative in timp ce incurajează gândurile pozitive iubitoare să fie create și experimentate ca și manifestări in interiorul realității voastre. Acest lucru aduce in mod natural pace și un sens mai mare de implinire a personalității așa cum vă simțiți in cazul in care incepeți să vă stăpâniți ființa, trăind in fericirea mai inaltă a iubirii. Este o iubire sacră și prețioasă așa cum este iubirea necondiționată a sufletului puternic al Creatorului. A incorpora conștiința Christică inseamnă a acționa iubitor, cu respect și a onora divinul din interiorul ființei voastre și din toată umanitatea.

love-1200389_960_720

Toată lumea are vaste surse de iubire în interiorul ființei, iar această energie iubitoare este eliberată în licăriri chiar și de către cei care nu sunt conștienți de existența mea, dar ca și lucrători spirituali in lumină trebuie să fiți întotdeauna conștienți și este necesar să lucrați în mod constant cu energia mea, invocând-o pentru a se ancora tot mai adânc in ființa voastră, in fiecare zi a existenței pe Pământ. Permiteți luminii aurii să curgă prin fiecare aspect al ființei voastre. Aceasta va fi emanată prin fiecare particulă din corpul vostru și ca un fascicul mare de lumină din chakra inimii voastre.

Lordul Maitreya, care este ființa de lumină cea mai integrată cu Conștiința Christică la nivel planetar, a umblat pe Pământ ca și Iisus, spre sfârșitul vieții sale. A fost un far de lumină pentru ca toți să o experimenteze și să o ancoreze in ființele lor. Nu vorbim despre cuvintele pe care le spunea ci despre energia care curgea prin ființa lui, din sufletul lui, din chakra inimii și din intreaga ființă, in mod necondiționat și cu devotament pentru alții. Iisus Christos a fost numit astfel pentru că era capabil de a accesa conștiința Christică și de a o ancora pe Pământ.

Au fost mulți care au umblat pe Pământ într-o stare de deschidere spre a împărtăși și canaliza iubirea prin ființa lor, in realitățile și imprejurimile lor. Vă cer să acceptați acum energia conștiinței Christice și să ii dați voie să fie canalizată ca și energie eternă prin ființa voastră. Dați-vă voie să acționați ca și o ancoră a iubirii Creatorului pe Pământ. Vă puteți ruga energiei mele, Creatorului sau Lord Maitreya care guvernează energia mea, cerând ca un flux continuu de lumină să fie imaginat ca și un canal natural prin ființa voastră și să curgă in exterior. Energia va intra prin chakra coroanei in partea de sus a capului și va curge prin fiecare aspect al ființei voastre, incepând cu ingrijirea și curățarea ființei voastre, apoi să vă transforme intr-un far de lumină. Acesta este adevărul vostru; este existența voastră naturală și un aspect al măiestriei și al ascensiunii.

Puteți chema energiile mele oricând doriți, dar este important să creați un canal constant al conștiinței Christice care să curgă prin ființa voastră, cerând pur și simplu acest lucru in timpul meditației.

Eu sunt conștiința Christică și invoc conștiința Christică supravegheată de Lord Maitreya, să curgă prin ființa mea acum. Vă rog creați un canal continuu de iubire care este activ in mod etern și cu influență iubitoare in ființa mea, in procesul de creștere spirituală și realitatea de pe Pământ. Sunt pregătit să accept energia iubitoare a Creatorului și să intrupez energia ei in ființa mea. Vă rog activați iubirea sufletului meu astfel incât să poată fi unită și exprimată ca și una, Conștiința Christică și energia iubitoare a sufletului. Dați-mi voie să acționez ca și o ancoră a conștiinței Christice pe Pământ. Lăsați să fie.

Maeștri ascensionați folosesc și ancorează conștiința Christică pe Pământ pentru Era Iubirii care va permite iubirii să se manifeste in inimile multora și să se materializeze in experiențele lor de viață. A ancora energia iubirii pe Pământ inseamnă a crea drum pentru prezența adevărului Creatorului. Acesta este un timp magnific, dați-vă voie să simțiți măreața intensitate a energie conștiinței Christice prin ancorarea ei acum și dându-vă voie vouă să existați ca și iubire pe Pământ.

Eu sunt Conștiința Christică.

http://www.omna.org

