Dumnezeu este mai mult decât un Act de Credință

Heavenletter #5891
Published on: January 10, 2017

http://heavenletters.org/heavenletters-romania

God said:

În loc de a gândi: “Vai de mine”, începe să gândești într-un mod mai bogat.

Gândește: “Bucuria este a mea.”

Gândește: “Eu sunt iubire. Iubirea este ceea ce sunt Eu. Creatorul spune așa. Sunt aici ca să iubesc. Fiecare zi poate deveni mai ușoară pentru mine să iubesc. De fapt, este ușor să iubești. Ce este iubirea decât a vedea peste tot Frumusețea lui Dumnezeu? Ințeleg că acesta este Adevărul Vieții. Dumnezeu ESTE peste tot. Prin urmare, eu sunt Bucuria lui Dumnezeu.”

Dragi copii, nu se poate ca eu să nu fiu nicăieri. Eu exist. Am existat dintotdeauna. Eu sunt cu tine și in tine. Suntem impreună în Infinitate și nicăieri altundeva. Nimeni nu este ținut departe de Infinitate. Indiferent dacă ești conștient de acest lucru sau nu, acesta este Adevărul. Niciodată nu ai fost departe de Infinitate. Spune-Mi o altă poveste!

Tu ești Infinitate in  sine! Noi suntem Infinitate. Ințelegi, Noi nu suntem doar stocați în Infinitate. Infinitate si Unime – ce mai e de spus?

Ah, dar în lume, există cuvinte cum ar fi noi și al lor și al lui și ei, și toate aceste separatoare gramaticale precise în viață. Ciudat, nu-i așa? Infinitatea nu este ciudată. Separarea este Ficțiune Mare. In Ficțiune se crede. Convingerea nu se potrivește totdeauna cu Adevărul. Și la Adevărul Meu există mult mai mult decât un salt al Credinței. Nu există nimic care să nu știi.

sun-1756322_960_720

In Adevăr nu există om care iți este străin. Nu există nimic ce să nu știi. Dacă conștiința ta este scufundată intr-un nor de fapte nu inseamnă că ești fără o Conștientizare Excelentă.

Există mai multe nivele pe care le trăiești și pe și în interior. Există mai multe straturi de conștientizare, care sunt ale tale. În cazul în care Adevărul era cunoscut, nu există nici un strat de conștiență fără de care să fii.

Conștientizarea conștientă este o altă problemă. Ce ai deja, nu vezi neapărat. Că nu vezi ceea ce ai nu inseamnă că nu o ai. Noi recunoaștem că nu ai conștientizarea ușor la îndemână în portofelul tău.

Ești  aici pe Pământ pentru a aduce cele mai profunde cunoștințe în lumea conștientă. Ești in  Misiunea de a-ți Dezvălui Ție Secretele Vieții și să binecuvântezi fiecare aspect al Universului. Acest lucru este valabil pentru toată lumea. Și fiecare deține motive individuale care il pot ține și mai mult cu picioarele pe Pământ.

În general vorbind, ești o Ființă Divină pe Pământ, cu binecuvântarea de a aduce Adâncimile la Suprafață. Aceasta nu este o binecuvântare mică. Aceasta este o Mare Binecuvântare. Succesul tău poate fi atins. Dorința de a deschide Universul.

Tu nu realizezi acest lucru prin puterea lui Will. L-ai invitat. Acest lucru nu poate fi o corvoadă sau o sarcină. Este o Realizare, dragilor, și toată lumea, fiecare in parte dintre copiii mei vor atinge această culme. Urcați scara acum.

Mă crezi când mă auzi că vorbesc in acest fel? Mă crezi 10%? Aici este problema, dragilor. Nu trebuie să mă credeți. Mă credeți sau nu – ceea ce credeți nu afectează Adevărul. Adevărul este inviolabil. In Adevăr este locul unde iți trăiești Existența Reală.

Tot restul nu este mai mult decât pierdere de vreme in viață.

Undeva in tine, duci o Viață foarte profundă și fertilă a Magnificului. Acceptă acest lucru.

Ce ai cere mai mult? Spune-mi ai tranzacționa Inflorirea Conștiinței Tale pentru toate diamantele și rubinele Pământului, chiar?

Pe lângă Conștientizare Completă, nimic nu are ințeles banal. Cu toate acestea, în contrast, tuturor Comorilor Cuvântului le lipsește Adâncimea Infinitului a tot ceea ce crește acum în tine.

http://www.heavenletters.org/there-is-more-to-god-than-a-leap-of-faith.html

