Nevoia de a Fi Auzit și Arta de a Asculta

Heavenletter #5899
Published on: January 18, 2017

http://heavenletters.org/heavenletters-romania

God said:

In termenii lumești, există cel puțin două părți care comunică. Una este numită vorbitorul, iar cealaltă este ascultătorul. Adevărata conversație este un tango minunat. Unul conduce, iar celălalt il urmează. Amândoi conduc. Amândoi se urmează. Ascultătorul ascultă cu adevărat, nu intrerupe, ascultă cu atenție până când ii vine rândul. Nu există nici o incălcare de rol. Fiecare rol este de neprețuit.

Pentru unii oameni este greu să exprime ce vor cu adevărat. Pentru alții, este mai ușor să vorbească decât să asculte. Esențiali sunt și vorbitorul și ascultătorul. Fără a vorbi și a asculta, unde se poate afla comuniunea?

Dacă ești ascultător, la un anumit moment, poate că aștepți pentru rândul tău de a vorbi. Așteptând cu nerăbdare să vorbești, inima nu te ascultă. Numără secundele până când este rândul tău.

Din dorința de a asculta, au fost abandonate prieteniile.

Una sau alta sau ambele părți, ridică din umeri și gândesc: “El nu dă doi bani. De ce ar trebui să imi pese?”

Prieteniile sunt rupte. Războaiele încep. Toate de la o incapacitate de a asculta. Urmează efectele. Apare nevoia de a nu asculta, pentru că ascultatul era slăbiciune.

Ascultarea este o abilitate importantă. Este necesară pentru supraviețuire.

Dumnezeu știe, nu vrei ca cineva să te lingușească, nici nu dorești să pretinzi mai mult decât vrei să fie pretins. Vrei să ințelegi. Și vrei să fii ințeles. Este important să fii auzit, și este la fel de important să asculți.

asculta

A asculta nu este slăbiciune. Am putea spune mai înțelept că ascultarea este tăria de prea multe ori neutilizată, deoarece necesitatea de a fi ascultat este Gargantuană și la fel de profundă ca și foamea. Intr-un fel, nevoia de a fi responsabil iese la suprafață și este asumată. Există un fel de cerință slabă–ingenuncheată, de a fi corect, cu orice preț.

Preaiubiților, este greu de înțeles și de spus: “Eu înțeleg ce spui”.

Ce este atât de greu în a spune că îți pare rău? Și ce este atât de minunat în a fi drept? Ce este atât de minunat in câștigarea unui argument? Ce ai câștigat? Atunci când un argument s-a clarificat, amândoi câștigă, și tu și așa-numitul tău oponent!

Atunci când se vorbește in mod onest, de unde ar putea veni un oponent? Acordul fals joacă mai târziu un rol in resentiment. Probabil că nu spui nimic pentru a accepta.
Poate că ai renunțat la drepturile tale și astfel te-ai jignit singur. Poate că ai avut o așa de mare nevoie de a fi iubit, că o voce din interiorul tău ți-a șoptit: ” Voi fi cea mai darnică persoană din lume. Voi construi prietenia noastră cu orice preț.”

Vrei să fii văzut ca un băiat bun și prin urmare, cel mai corect dintre toți.

Este posibil ca să plătești prea mult pentru prea puțin, și incepi să vezi că ai plătit in plus pentru favoruri. Te-ai făcut mai mic in loc de mai bun. Probabil că ai inceput de la pretenție. Poziția falsă este că nu valorezi mult. Eu spun altfel.

Dragilor, eu exist, și nu faceți o favoare lumii sau oricui altcineva incluzându-vă pe voi sau pe prietenii voștri, dacă vă negați propria valoare de sine.

Adu-ți aminte Cerința Mea. Cerința Mea este ca tu să mă reprezinți in toate interacțiunile. Sunt puternic, dragilor. Dacă sunt umil nu inseamnă că sunt un impăciuitor. Dacă sunt fără ego nu inseamnă că sunt un adversar slab.

N-am nimic de dovedit. Și nici voi. Voi sunteți făcuți după imaginea mea. Sunt direct. Nu urmăresc chilipiruri. Eu nu fac târg. Nu renunț la Adevăr, în scopul de a obține ceva. Eu cu siguranță nu mă minimalizez.

Că Eu vă sugerez să spuneți mai ușor și mai des un Da, nu inseamnă că sunteți un pion care se cere inlăturat.

Nu uitați, voi mă reprezentați. Nu trebuie să renunțați la dreptul vostru din naștere. Eu sunt Calea.

http://heavenletters.org/the-need-to-be-heard-and-the-art-of-listening.html

