Prezența Ta Este Cerută

Heavenletter #1419
Published on: October 6, 2004

http://heavenletters.org/heavenletters-romania

God said:

Copil sfânt, fii sfințenia Mea. Fii integritatea mea. Fii al meu. Alege-mă pe Mine. Alege să fii preaiubitul Meu. Decide dacă ești preaiubitul Meu cu toate binecuvântările oferite. Spun că ești preaiubitul meu fiu sau preaiubită fiică. Spun că ești preaiubitul meu. Este ceva care trebuie dezbătut? Ai dovedi mai degrabă că ești sau că nu ești preaiubitul meu?

Tu ești. Tu ești. Noi suntem. EU SUNT. Tu ești. Tu ești. Noi suntem uniți în bucurie. Noi suntem uniți intr-o uniune atât de dulce care durează de la inceputul inexistent al Eternității.

Ești bijuteria Mea pe Pământ. Am pus bijuterii pe Pământ, unică fiecare și totuși la fel ca tine. Am plantat bijuterii peste tot în lume. Hai să nu fie considerate altfel decât ca și bijuteria ce am creat-o și prezentat-o.

Creația este coroana Mea, și tu ești in centrul ei, plasat sus pe coroana sculptată, ca o bijuterie de preț. Știu Pământul ca pe o diademă a Mea. Știu că Pământul este mai mult decât îl consideri în prezent. Știu Pământul să fie îmbogățit cu ființe din Cer. Desigur, tu ai fost creat în cer. Din ce altă parte fără spațiu te-aș fi creat?

Tu ești ființa Mea creată. Din Ființa Mea, te-am creat pe tine. Depind de tine să locuiești Pământul și să îl faci sfânt. Eu și tu avem un pact sacru. Amintește-ți-l. Amintește-ți pactul pe care Noi l-am făcut într-o îmbrățișare rapidă pe măsură ce ai apărut ca o Ființă Umană pe Pământ.

ajutor

Mă uit în ochii tăi acum pentru a-ți reaminti de Cuvintele Noastre sacre. Noi am spus: “Eu fac” unul altuia. Noi am spus: “Nu ne vom despărți niciodată.” Recunoaștem. “Nu există moarte.” Am fost de acord că suntem inseparabili, conectați atât de aproape, că inimile Noastre s-ar strânge cu bucurie de neseparat. Cu bucuria cu care eu te privesc. Cu bucuria pe care mi-o vei purta tu? Mă porți în inima ta? Ce ar putea fi acest lucru decât bucurie?

Intră acum in Inima mea pe care nu ai părăsit-o niciodată. Mergi direct. Sunt pregătit și te aștept. Nu trebuie să aștepți pentru mine care am așteptat după tine. Am așteptat ca să iți deschizi conștiința ca pe o floare. Am așteptat după tine cu o mișcare a mâinii mele atât de vastă că ești deja in el, in spațiul mâinii Mele. Și astfel te duc in inima Mea, și niciodată nu te las să pleci.

Trebuie să lași să plece orice lucru mic, care ține conștiența ta departe de Sursa ei. Eu spun: “Conștiență rebelă, intoarce-te la locul tău. Intoarce-te la tronul inimii Mele.”

Nici o bijuterie a creației mele nu lipsește, și totuși conștiența ta, ca și o bijuterie, are nevoie să se întoarcă la Mine. Intoarce-o acum la Mine. Dă-Mi înapoi inima ta. Dă-Mi înapoi conștientizarea ta. Dă-Mi persoana ta înapoi. Intoarce la Mine ceea ce este al Meu. Și da, tu ești al meu. Tu ești preaiubitul meu. Al cui preaiubit credeai că ești dacă nu al Meu?

Eu ma iubesc foarte mult. Nu pot face altfel. Nu pot face altfel decât să te iubesc ca pe Mine, pentru că tu ești sinele Meu. Tu ești Sinele Meu refuzând Pământul, uitând Casa ta, uitând.

Dar, astăzi iți amintești originea, și ești sigur în ea, la fel de sigur precum ești așezat în inima Mea. Unde poți fi, decât în inima Mea de aur? Unde altundeva ar sta bijuteria mea, decât în aur? Nu există alt loc unde să fii. Deci, fii unde ești. Cunoaște-ți prezența în inima mea.

http://heavenletters.org/your-presence-is-requested.html

