FIINȚĂ IN-SERVICIU

de Lisa Transcendence Brown
20/01/2017

Pentru mulți dintre noi, misiunea condusă de uman  a obișnuit să păstreze energia de a nu fi suficient, energia de lipsă și luptă, pentru a face ceea ce era în inimile noastre. Dar, ca și tărâmuri mai înalte din nou în interior, lupta nu mai există. Aceasta era o convingere umană.

Mulți, am început să ne zbatem de a fi în serviciu, cu toată lipsa de instrumente sau de resurse necesare pentru a face acest lucru. Fiecare luptă ne-a învățat că putem fi în serviciu, indiferent de ceea ce am avut din punct de vedere fizic. Fiind creativi, am găsit modalități de a ajunge la alții cu puțin sau cu mai nimic de cele mai multe ori. Am făcut acest lucru o mare parte din timp, în comparație cu ceea ce alții percep ca necesități de bază. Cu toate acestea, a existat o misiune, o dorință atât de puternică, încât nimic nu ne-a stat în cale. Și, încetul cu încetul ne-am prevalat în realizarea acestui lucru, în timp ce-am căutat de-a lungul drumului să sprijinim întreaga omenire.

dawn-1850105_960_720

Cu cât am ajutat mai mulți, cu atât mai mult ne-au ajutat alții pe noi. Am constatat că urmează și mai mult, cu aceeași dorință de a ajunge și la alții. Acest lucru ne-a inspirat să continuăm, determinarea noastră interioară fiind inspirată de fiecare dată când cineva a ajuns la inima noastră. Cu toate acestea, a însemnat și integrarea balanței noastre proprii a energiei masculine, de a duce mai departe încăpățânarea și determinarea de a ne “face” misiunea, indiferent de lipsa de suport a altora, de lipsa de apreciere, lipsa de respect, și în cea mai mare parte a timpului, plata pentru o mare parte din ceea ce am făcut. Nouă nu ne-a păsat dacă am avut ajutor, pentru că aceasta era dorința interioară care ne-a condus de a face absolut orice pentru a ajunge la alții și a ajuta. Este acea energie care ne-a adus înapoi în tărâmurile mai înalte unde acum există unificarea și sprijinul.

Extras din cartea: “Dimensiuni de Navigare: Ghid pentru Trezire & Ascensiune”
de Lisa Transcendence Brown

Valabilă pe Amazon:
https://www.amazon.com/Navigating-Dimensions-R…/…/0615921051
Website: https://www.AwakeningToRemembering.com/books.html

 

