Timpul pentru Tranziții Puternice

Actualizare Energetică ~ Timpul pentru Tranziții Puternice

4a93ec9dd46d97b6a7a8d66ebfedfa91

Sophie Gregoire
06/04/2017

Energia se simte foarte neliniștită, ca și când se răsucește în aceste zile.

Mă simt prinsă ca într-un vârtej de vânt – cu multe lucruri, cu activități potențiale, proiecte, conexiuni în mișcare rapidă în jurul meu, unele încercând să plece și altele încercând să vină și toată mișcarea pare confuză.

Există o parte din mine care nu-și poate aminti pe deplin cine este și îi este greu să își dea seama într-un “mod cert, sigur și final“ care dintre aceste lucruri este ea sau invers, nu mai există deloc. Desigur, cu cât înaintez mai mult și arunc straturi cu atât mai mult ea știe că se apropie de bază, de nestemată – dar încă mai există întrebări cu privire la ce straturi sunt depășite acum … și care nu sunt depășite, sau nu incă.

Suntem într-un moment de Bifurcație, de Intersecții Puternice și o nouă parte a Sinelui este pe cale să se Nască.

***

În general acest lucru se simte ca un moment al noilor înțelegeri, experiențe și teste. Mi se pare ca și “hai să încercăm asta, hai să explorăm aia, să ne distrăm cu această nouă parte din mine la care nu m-am gândit“.

Există cu adevărat o senzație de “Este timpul să fii PIERDUT din nou“. Pierdut în interior cu lucruri noi și pierdut în lumea exterioară pe măsură ce sensul Sinelui evoluează și prin urmare aduce noi suflete. Pierdut și în lume, pentru că explorarea are loc întotdeauna prin găsirea de noi oglinzi și prin experimentarea de noi legături sacre. Pierdut, pentru că acest lucru este întotdeauna felul în care DESCOPERIM.

Cu siguranță, se pare că abilitățile care au fost dezvoltate în cursul anului 2016 și în 2017 au inceput să reprezinte o primă imagine foarte interesană a ceva care încearcă, caută, forțează să devină mai MARE. Ca și cum aș fi trecut printr-o repetiție, un timp de iubire intensă de sine, acceptare de sine, îngrijire, explorare de sine și dezvelire de adevăruri mari și daruri – înainte ca Viața în toată vastitatea sa, lărgimea și teren de locuri infinite, posibilități și suflete bate din nou la ușa mea și spune

“Hei tu, Bună din nou. Te-ai schimbat și acest lucru este frumos. Ne jucăm din nou?“.

Pare ca un timp real al Bifurcației. Pot să rămân unde sunt chiar acum, confortabil, în condiții de siguranță și sunet SAU pot să îmi pierd din nou reperele, chiar obiectivele mele, cele aparent stabilite în dorințe cioplite în piatră sau așteptările despre Cine ar trebui să fiu sau Cu cine ar trebui să fiu.

2016 a fost un an important pentru finalizare pe calea mea. Cea mai mare parte a fost făcută din despărțiri, călătorii, neîntelegeri, prăbușiri, lacrimi, vindecare profundă și peregrinări. 2016 a fost Finalizarea Căii Mele de ieșire a Sinelui 3D, din Persoana care a fost construită de-a lungul timpului într-un mod Jungian.

Acel an va fi amintit mereu ca primul an fără plasă de siguranță în tot – în relație, locuri de muncă, locuri, oameni – am decis să las TOTUL și totul a fost ars, focuri de artificii de decese magice si paiete goale inainte ca să fi terminat absolut Golită în septembrie anul trecut. În Vid, pentru că nu există nici un alt fel de a spune.

Simt că 2016 – înaintea toamnei- a vizat aventura personală în Completare a ceea ce a trebuit să fie finalizat și pe deplin lăsat în urmă, pentru a da naștere la noua Sophie.

Toamna lui 2016 precum și primele trei luni ale anului 2017 au fost mai puțin intense. S-au simțit ca niște ritualuri ușoare, frumoase de a spune pe deplin La revedere și de recuperare ușoară, confortabilă în timp ce au fost dezvoltate Darurile Sufletului, care, în același timp au permis să aibă loc recuperarea. Dezvelirea acestor daruri și a magiei a permis să aibă loc recuperarea. În același timp, simt că durerea legată de a Lua Adio a avut un scop – să mă văd dezvoltând acele daruri și să aibă loc prin intermediul lor, o renaștere a noului sine.

Am simtit acea perioadă, ca pe o recuperare și o construire lentă a sinelui nou, spiritual – care, în cele din urmă, a îndrăznit să fie văzut în acest mod în Lume, indiferent de ce s-ar gândi de către sufletele care trăiesc încă în cutii.

Din luna aprilie, există suficientă vindecare legată de plecări, atât de multă de la Vechiul care a fost îndepărtat, prelucrat și care acum se simte complet …. care a declanșat recent dorința de a Ancora solid în teren și de a Construi în timp, Noua Viață, care este menită să o înlocuiască pe deplin pe cea veche.

***

Din nou, ca de multe ori deja pe calea sacră – există o chemare adâncă în mine spunând că este timpul de a crește din nou. 

Din nou, se pare că unii oameni care au fost piese-cheie în urmă cu câteva luni, nu vor mai fi, nu din cauza lor, ci din cauza mea, a modului de viață care trebuie să mă ducă întotdeauna mai sus, mereu mai aproape de mine însămi. 

Din nou, ca de multe ori deja pe drum – mă simt prinsă de un vânt nou și mă întreb unde putem merge, vântul și eu. 

Mă întreb dacă am dreptul de a căuta, de a implora pentru mai mult sau dacă ar trebui să mă odihnesc, să mă relaxez, să aștept și să mă simt recunoscătoare pentru tot ce s-a întâmplat și a fost deja realizat? 

Simt ca întotdeauna că timpul va da nume acestui nou Vânt și ne va arăta care este următorul pas.

***

Simt o neliniște în creștere în interior, nu de teamă ci mai mult al acestui tip de disconfort de care îmi amintesc că l-am simțit de multe ori … Deci, știu ce este și ceea ce spune … dar este incomod mai ales atunci când începe din nou, pentru că suntem oameni, și ne gândim mereu că am ajuns. 

Noua chemare spune “mută-te din nou, caută mai mult, e în regulă să ai toate acele dorințe și de a implora iubire, libertate, viața aliniată în toate piesele și în toate părțile sale“. Spune “este bine Sophie să nu te simți pe deplin mulțumită din nou și să simți că ai ajuns la o nouă intersecție, la o nouă bifurcație. Amintiți-vă de toate acele vremuri ce au venit întotdeauna înainte de schimbări majore, care întotdeauna, dar întotdeauna, v-au  propulsat mai sus, în locuri mai complete și că nu v-ați fi știut așa cum o faceți acum dacă nu ați fi îmbrățișat disconfortul, pentru toți acești ani“. 

“E în regulă, Sophie, dacă dorești mai mult de la Viață din Nou. E în regulă. Acesta este doar modul în care ești, și vei fi în acest fel până când ai găsit destul“. 

Simt ca și când lucrurile urmează să se miște. Știu, dar nu vreau să forțez, să grăbesc sau să cer Universului mai multe indicii Încotro mergem de fapt Vreau să îmbrățișez fluxul, în încredere, dar încet, pentru a vedea, într-o zi, ca întotdeauna, ca de multe ori înainte … unde vom ajunge în cele din urmă.

Acest lucru se simte și ca o schimbare a Colectivului, un moment în care Vindecătorii trebuie să fie vindecați și să găsească pentru ei înșiși mediul corect iar oamenii să aducă abilitățile lor atât la un nivel mai ridicat cât și mai stabil, în condiții de siguranță, confortabil, fericit.

Aș sugera tuturor celor care se simt ca mine să aștepte fără a încerca să grăbească răspunsurile, chiar dacă există disconfortul. Este în regulă să se retragă și să meargă în interiorul lor atunci când împrejurimile noastre încearcă să ne facă să mergem încoace sau încolo. Este în regulă pentru a încerca și de a găsi cât mai mult posibil conexiunea interioară pentru a ne asigura că vom auzi vocea “corectă”. Este în regulă să fim speriați sau chiar triști – atunci când știm și simțim că există atât de mult încă o dată, pentru a fi dezvăluit.

Aș sugera și de a încerca și a vă împământeni cât mai mult posibil, pentru că energiile neliniștite si care se rotesc sunt deja suficiente … Nu mai este nevoie să se simtă Aer și Foc. ❤

De asemenea, să ne amintim că aceste tipuri de schimbări ni s-au mai întâmplat deja de multe ori și, ei bine … am reușit întotdeauna, nu? ❤

Da, mereu am reușit. Îmi amintesc. Noi ne amintim.

Hai să fim prinși de vântul schimbării, să călătorim pe valul cosmic al noutății și să vedem unde aterizăm.

Binecuvântări ❤ ,

Sophie Gregoire

∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞

Photo credit: Pinterest
Traducere: Manuela

Mesajul poate fi postat doar dacă este păstrat in intregime și sunt incluse numele autorului, sursa mesajului și linkul către
https://inaloveworld.wordpress.com
Mulțumesc.

 

