Amintirea Sursei a Tot ce Există

Neptun Retrograd – Amintirea Sursei a Tot  ce Există

neptunAstro Butterfly
June 16, 2017

Neptun este conexiunea noastră la țesătura vieții, manuscrisul sacru al existenței noastre. Neptun este “spațiul dintre ele“, tot ceea ce nu poate fi văzut sau definit.

Probabil planeta cea mai misterioasă și neînțeleasă a sistemului nostru solar, Neptun guverneaza semnul Peștii, ultimul semn al zodiacului, care acționează ca “ultima frontieră“ a existenței noastre, locul unde totul se contopește in unicitate, Sursa din care am apărut cu toții și în care ne vom întoarce cu toții.

 Experiențele de dizolvare a egoului și dorința de a fi “una cu“ oceanul cosmic al deplinătății sunt ceea ce noi numim experiențe “Neptuniene“.

Stationarea retrogradă a lui Neptun pe 16 iunie este o invitație de a găsi acest spațiu de “unicitate“ în interior, opusă alungării ei în lumea exterioară. Lumea interioară devine acum solul fertil al imaginației, locul unde totul devine posibil. În timpul stationării lui Neptun, ne simțim că Dumnezeu, sursa a tot ce există, este de partea noastră. Ocean, cerul, munții, fiecare plantă, fiecare animal, totul este manifestarea lui Dumnezeu și venirea în ființă din acel loc de deplinătate, de perfecțiune.

Mesajul lui Neptun este că există o unitate dincolo de egouri, de corpuri și separarea este doar o iluzie. Această realitate a unității finale nu poate fi explicată cu procesele limitate ale minții noastre, ele trebuie să fie experimentate. Noi nu putem să “dovedim” planeta Neptun.

Dar Neptun este asociat și cu iluzie, deziluzie și decepție. Paradoxul lui Neptun este că atunci când începem să credem prea mult în această perfecțiune, în această unitate,  ne pierdem, suntem lăsați fără nici un punct de referință, nu mai avem unde să ne întoarcem aasă. Când realizăm că ne-am pierdut pe noi înșine, tendința este de a prelungi șederea noastră în acest spațiu al unimii  prin folosirea de droguri, alcool și a altor mediatori artificiali.

La fel ca și cu orice vrajă, magia lui Neptun nu durează pentru totdeauna. Neptun retrograd este un memento să vă puteți scufunda în apele divine Neptuniene ori de câte ori doriți să vă conectați cu acel spațiu, atâta timp cât nu uitați să luați echipamentul de scufundare cu voi.

Psihologic, Neptun este descris ca energia noastră de a reveni la matcă. În acest fel, Neptun acționează în opoziție cu Pluto, care vrea să păstreze această problemă, și să susțină viața așa cum o știm. Din cauza acestor energii opuse, noi, oamenii dorim să trăim, să creăm, să lăsăm urma noastră, să reproducem, în scopul de a onora scopul nostru așa cum este subliniat de Pluto, cu toate acestea, indiferent de ceea ce facem, dorința de a reveni la Sursă, pentru a găsi din nou paradisul pe care l-am pierdut când am intrat în existență, este mereu acolo să ne bântuie.

Am experimentat puternic planeta Neptun în timpul unei sesiuni de hipnoză acum câțiva ani. Hipnoterapeutul avea natalul lui în Neptun în conjuncție cu natalul meu în Mercur.

În timpul sesiunii m-am imaginat în pântecele mamei mele. De acolo am plonjat direct în apele adânci ale oceanului, unde am experimentat furia apei și a trebuit să mă lupt cu monștri marini. La scurt timp după aceea, am alunecat într-un spațiu în care aș fi plutit fără efort. Inima mea și inima Universului băteau ca una. M-am simțit una cu universul, nu a existat nici o distincție între mine și orice altceva. Nu era nici o separare.

Când Neptun este activ cerul este ca acum, sau când avem tranzite Neptuniene la planete sau unghiuri personale, simțim un impuls de a ne uni cu ceva mai vast decât sinele, să pierdem limitele egourilor noastre mici și să ne îmbinăm cu ceva mai mare. Instinctul nostru de conservare se dizolvă și ne lăsăm să ne scufundăm în necunoscut, fără nici o teamă.

“N-am mers niciodată aproape de margine

Din teama de cădere  

Niciodată nu am inotat departe de țărm

Niciodată nu am încercat  ușa secretă

Dar când îmi dăruiești iubire

Când îmi dai iubire

Nu am nici o teamă de înălțimi,

Nici o teamă de marea albastră, adâncă,

Deși m-ar putea îneca,

Știu că m-ar putea îneca“

Katie Melua / Fără frică de înălțimi

Recentul pătrar Neptun / Saturn ne-a arătat ce se întâmplă când nu reușim să facem distincția dintre vis (Neptun) și realitate (Saturn). Pătrarul ne-a adus criza imigrației în Europa și criza de “știri false“, peste tot în lume, proliferată mai ales prin intermediul social media.

Lucrurile ieșite din context și postate pe Social Media au devenit virale. Nu mai știm dacă ceea ce distribuim pe social media sau ceea ce vedem la televizor este realitatea. Știrile false aduc, de asemenea întrebări foarte importante: Ce este un fapt? Ce este realitatea? Este percepția același lucru cu realitatea? Unde traversăm linia?

Lumea distopică descrisă în cartea 1984 oferă exemple foarte bune ale părților laterale ale umbrei lui Neptun. În carte, așa-numit Ministerul Adevărului este de fapt, o mașină de propagandă. Cuvântul folosit este un termen impropriu, deoarece, în realitate, Ministerul Adevărului este responsabil pentru opusul, pentru a falsifica evenimentele istorice care nu servesc ordinea de zi a lui Big Brother.

Cu Neptun, este foarte important să se facă distincția între conștientizare și înșelăciune. Neptun ne spune că suntem una cu universul, dar în acest univers vast puteți găsi bune și rele, puteți asimila energie, care servește scopului vostru mai înalt, dar, de asemenea, energie care vă trage în jos.

In timpul lui Neptun retrograd trebuie să fim cât de treji putem fi. In loc de a pune ochelarii trandafirii, puneți pur și simplu ochelarii, să vedeți lumea așa cum este cu adevărat. Puteți alege să vă pierdeți în lumea imaginației pentru a elibera spiritul divin în voi, și doriți, de asemenea, să opriți televizorul atunci când vă dați seama că ceea ce vizionați este romanul altcuiva.

In timpul lui Neptun retrograd, permiteți egoului vostru să ia o pauză, prin mit, poezie, filme artistice, și de a asculta șoaptele visului. Se lăsați amintirile și visurile să vină la suprafață. Căutați adevărul care transcende egoul și își amintește sursa acestuia. Și luați ceea ce v-a fost revelat și aduceți-l la nivelul următor pentru a îndeplini scopul vostru unic. Nu al altcuiva.

∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞

Photo credit: Pinterest
Traducere: Manuela

Mesajul poate fi postat doar dacă este păstrat in intregime și sunt incluse numele autorului, sursa mesajului și linkul către
https://inaloveworld.wordpress.com
Mulțumesc.

