IUBIȚI fără Nevoie sau Așteptare

Învățați să iubiți fără nevoie sau așteptare de înapoiere

flăcări g

 

Sophie Gregoire
June 1st, 2017

“A iubi fără nevoie sau fără așteptarea de înapoiere, acesta este modul în care ar trebui să iubim” ~ Criss Jami

In ultima perioadă, Flăcările Gemene si anume partea feminina a legăturii (cel mai adesea energiile feminine sunt reprezentate de femei în relație, dar nu întotdeauna) s-a vindecat, a găsit puterea și a învățat să iubească în mod liber, in eterul preaiubitelor Flăcări Gemene. 

Acest lucru s-a întâmplat ca urmare a muncii pe care a făcut-o pentru a vindeca durerea sufletească. Amintiți-vă, am încercat cât de mult am putut, am spus totul, am pus pe masă toată dezamăgirea, iubirea și frumusețea pe care o doream – până când a fost clar cum e cristalul, că nu se întâmplă sau cel puțin nu acum. 

Am învățat să iertăm, să dezvoltăm compasiunea și grija, energia de vindecare “poate mă va iubi, chiar dacă nu mă iubește la fel de mult cum îl iubesc, dar pentru un motiv sau altul acest lucru nu funcționează, ei nu-l doresc și asta e bine și eu încă îl iubesc profund pentru cine este el, chiar dacă nu primesc “nimic“ – care a fost un pas mare ca Noi, sau cel mai «atașat» din perechea Flăcărilor Gemene sau «Urmăritorul», în cele din urmă a văzut că iubirea înseamnă a respecta alegerile altor oameni si a fi capabil de a spune “voi fi fericit dacă ești fericit, chiar dacă acest lucru este în altă parte sau cu altcineva“.

***

Prin urmare, “Urmăritorul” Sufletelor Gemene a început să creadă că a fost mai pregătit decât omologul său așa cum s-a vindecat, a înțeles și iertat sau a găsit rezistența lor, puterea, inspirația și focul din nou, chiar și după o astfel de durere sufletească. Ei au început să se gândească că a fost curățat suficient spațiu din ei, din trecutul acestei relații – astfel încât relația ar putea începe din nou. Dar, pentru că omologul lor nu a venit înapoi … au început să creadă că Oglinda lor era de partea nepregătită a monedei în timp ce ei erau în partea lor, pregătiți și cam 100% vindecați. 

Dar acesta este un pas nou și acum urmează ca mult mai mult să fie învățat de ambele părți ale perechii. 

În primul rând, în cele din urmă, “Fugarul“ va merge și atunci când este momentul potrivit pentru el, merge la fel de profund ca și “Urmăritorul“, care a făcut-o deja din cauza relației și durerii provocate prin faptul că uniunea nu se întâmplă în planul fizic. 

Cronologic, este obișnuit pentru a vedea că mai întâi trece o parte a perechii prin noaptea întunecată a sufletului  – care este ea însăși generată de provocările relației Flăcării Gemene – dar cealaltă parte a perechii este așteptată în această viață, în cazul în care acceptă misiunea sufletului lor, să se scufunde la fel de adânc ca și omologul lor … lucru care se va întâmpla atunci când este momentul potrivit.

Prin urmare, “Fugarul“, este așteptat să se scufunde mai adânc în sine, să vadă mai mult din propriul său adevăr și tipare – chiar dacă acest lucru va aduce cel mai probabil, ca întotdeauna disconfort și o dorință de a fugi de realitate, de fostele eșecuri sau dificultăți. Următoarea aventură a Sufletelor Gemene va fi găsită în cel mai important mod în interior, văzând adevărul locului în care se află și acceptând lecțiile vieții pe care le-au primit până în prezent, chiar dacă nu au acceptat întotdeauna să le vadă. 

Cu toate acestea, nu toți vor accepta această misiune. Ei nu au nici o „obligație“ de a face asta – dar acest lucru este următorul lor pas în cazul în care acceptă chemarea de vindecare, de creștere, de a face munca pe care a primit-o sufletul lor în această viață.

***

În plus, existăm NOI. Să spun “eu“ sau cei ca mine – Urmăritorii.

Noi credem că “ei nu și-au făcut lucrarea încă“. Uneori încă dăm vina pe ei pentru că nu sunt cine vrem noi să fie ei, atunci când ne-am dorit atât de mult și în felul în care ne-am așteptat. 

Aceasta se întâmplă pentru că acum avem mult mai multe de învățat … ce înseamnă a iubi, romantic, puternic și dintr-un loc al ființei deja complete și de sine stătătoare, dar în planul fizic. Da, acest lucru este ceea ce am simtit că fac gemenii noștri pe măsură ce ne-am vindecat de durerea sufletului, dar acest lucru nu a condus la o relație fizică, adevărată, acolo în tangibil, unde am putea practica ceea ce am învățat.

Adevărul este că nu am avut niciodată ocazia de a practica în fizic o iubire fără nici o nevoie, nici un atașament nesănătos sau așteptări despre ceea ce lumea exterioară ar trebui să facă pentru ca noi să ne simțim salvați sau fericiți. 

Suntem de părere că “știm“ cum să facem acest lucru, dar încă mai avem nevoie de a practica ceea ce înseamnă a iubi, atunci când nu avem nevoie de nici un sprijin emoțional, ajutor pe drum, contribuție financiară sau vindecarea sexuală prin altcineva.

Și eterul și planul fizic sunt tărâmuri foarte diferite și pentru iubire. 

Experiența mea personală este că da, iubesc “liber“ Geamănul meu – adică indiferent unde este el, indiferent de ceea ce face, ce îi place sau nu îi place etc, simt că aș fi foarte fericită să îl văd oricând pentru că am “iertat“ (acest lucru mă face sa zâmbesc acum, pentru că adevărul este că niciodată nu a făcut nimic greșit … am fost doar eu și așteptările mele, fanteziile mele, visele pentru noi amândoi …) dar când un bărbat adevărat se află în viața fizică, chiar acolo în cameră și încep să dezvolt sentimente, dorințe sau o dorință pentru noi amândoi pentru a deveni mai mult, lucrurile sunt diferite. 

Văd că în lumea tangibilă, eu pot avea în continuare așteptări sau să simt atașamente sau chiar o dorință, așteptând ca el să mă facă să mă simt mai bine într-un fel. Desigur, mai puțin decât înainte, chiar mult mai puțin, dar totuși … este nevoie de practică.

Ca și  “Urmăritori“ următorul pas ar putea fi de a învăța să iubim liberi în fizic și cu cineva nou. Ceea ce poate fi, trebuie să spun, cel puțin pentru mine, foarte diferit – de a face asta, de departe, din punct de vedere energetic, cu cineva care locuiește de cealaltă parte a lumii, sau în frumoasa lume a cuvintelor. 

Binecuvântări,

Sophie

https://thetwinflamejourney.com

∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞

Photo credit: Pinterest
Traducere: Manuela

Mesajul poate fi postat doar dacă este păstrat in intregime și sunt incluse numele autorului, sursa mesajului și linkul către
https://inaloveworld.wordpress.com
Mulțumesc.

 

