Eu sunt TOTUL

Este Sigur a Vrea mai Mult?

ac762b038a9ca06330140d6bb6e069c5Raphael Awen
18 Iulie 2017

“Este sigur a vrea mai mult?”

“Pot avea de fapt ceea ce îmi doresc cel mai profund?”

Nu este recunoștința pentru ceea ce am, opusul la a dori mai mult? 

Vin aceste întrebări în mod repetat, pentru oricine alege trezirea corpului lor emoțional? Au venit la mine noaptea trecută din nou, așa cum am simțit un alt strat a ceea ce îmi doresc atât de profund. 

A învăța despre o frumusețe profundă pe care nu o experimentați în mod normal, înseamnă a trăi tânjind și cu disperare că nu aveți acel lucru în viața voastră. Vă trebuie curaj pentru a vă trezi atât de departe.

Pentru a obține apoi acea frumusețe profundă ca realitate zilnică, înseamnă a apela la resurse de curaj și de alegere, care vor fi cu siguranță testate și încercate în mișcarea înainte. 

Cât de ușor și de înțeles este pentru mase de a alege să rămână adormite la a dori. Uneori, sunteți tentați să alegeți calea maselor dacă ați avea vreo bănuială că ar putea funcționa de fapt pentru voi.

Știți că sunteți aici pentru mai mult. Știți că este “doar ceea ce este“ în relația voastră cu viața. Știți, de asemenea, că orice spiritualitate care oferă uciderea dorinței voastre în numele “depășirii atașamentului“, nu va funcționa pentru voi. Vreți mai mult și știți asta. 

Dar viața nu vă oferă de fapt, nici un fel de garanție necondiționată că veți obține dorința de căutare pentru mai mult, în schimbul disponibilității de a dori atât de profund. Ceea ce vă oferă, este posibilitatea de a îmbrățișa, și de a fi viu în dorința pentru mai mult. Aceasta este acolo unde semnificația este simțită și găsită. Sunt o ființă care respiră “dorință“. 

Ajung să doresc. 

Sunt un iubitor al iubirii și iubirea este infinită și cu așa de multe fațete, că în predarea de a fi ceea ce vrea iubirea, sunt sigur că întotdeauna voi fi dorind ceva mai mult decât ceea ce am în prezent, la fel de frumos, și chiar și super-abundent așa cum este și poate fi realitatea actuală și poate deveni mai departe.

Am venit dintr-o sursă infinită “având totul“ și totuși ne-am dorit mai mult. Așa că am venit aici, să fim în lipsă, și dorim să simțim tot ce se poate simți în legătură cu acest paradox. Eu sunt TOTUL și doresc mai mult. 

Ajung să mă bucur pe deplin de fiecare dorință îndeplinită de-a lungul drumului. Ajung să am recunoștință atât pentru dorințele mele cât și pentru ceea ce mi-au adus dorințele mele. Fiecare atașament pe care l-am strâns vreodată atât timp cât am făcut-o, fie că este vorba de un atașament sănătos sau de unul nesănătos, a fost într-adevăr pentru mine pur și simplu IUBIRE, în modul în care a fost, în momentul în care a fost. Este posibil să nu mai poată fi iubire pentru mine, pe măsură ce trec la experiențe mai profunde de iubire, dar asta nu înseamnă că nu a fost iubire profundă și abundentă în modul și momentul în care a fost. 

De fapt, tot ceea ce am dorit vreodată și voi dori vreodată este pur și simplu iubire. Iubirea este sursa a tot. Mi s-a spus că tu și eu putem avea totul dacă suntem pregătiți și dispuși să îi dăm voie, și, atunci când suntem și pregătiți pentru ea, o putem avea IMPREUNĂ, în comunitate. 

Cum pare acest lucru ca o înțelegere? Cum pare pentru o nouă ordine mondială? Tu și eu am ajuns la cele mai profunde experiențe de iubire pe măsură ce suntem dispuși a fi în căutarea celei mai profunde dorințe a iubirii.

Raphael Awen

https://soulfullheartblog.com

∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞

Photo credit: Pinterest
Traducere: Manuela

Mesajul poate fi postat doar dacă este păstrat in intregime și sunt incluse numele autorului, sursa mesajului și linkul către
https://inaloveworld.wordpress.com
Mulțumesc.

