Iubirea este Dreptul Nostru

Calificați prin Imaturitate

floriRaphael Awen
18 Iulie 2017

Nu este maturitatea cea care vă califică la următorul pas de creștere în maturitate spirituală sau emoțională, ci mai degrabă dorința de a admite și de a simți imaturitatea voastră.“

 Aceste cuvinte mi-au venit în zbaterea anxietății simțită ieri. De ce absența păcii sau a centrării? De ce stare reactivă? 

Adevărul meu este că voi și eu nu am venit aici ca să cunoaștem concentrarea pe fericire și pe iubire. Noi știm deja acest lucru. Fericirea și iubirea sunt deja dreptul nostru prin individualizarea nașterii sufletului de la sursă. Am fost dispuși să renunțăm la asta pentru a intra într-un proces de nevoie, anxietate și dorință profundă de a ne găsi drumul spre ceva chiar mai mult decât fericire și unitate. Am realizat în cele din urmă că fericirea și unicitatea atât de importante cum sunt, ne-au făcut să ne simțim plictisiți și singuri și am ales să ne predăm unei foamete insațiabile pentru mai mult, de a fi zeii creatori care suntem cu toții. 

Numai prin nemulțumirea și nevoia noastră poate fi găsit mai mult. Nu oferă unicitatea și fericirea, iubirea și lumina mișcarea pe care o face acel întuneric, anxietatea, durerea și dorința? 

Deci, care vă este nevoia? Ce întuneric adânc ați format în această viață și unde ați vrea să vă ducă? 

Care este oportunitatea imaturității voastre actuale?

Raphael Awen

https://soulfullheartblog.com

∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞

Photo credit: Pinterest
Traducere: Manuela

Mesajul poate fi postat doar dacă este păstrat in intregime și sunt incluse numele autorului, sursa mesajului și linkul către
https://inaloveworld.wordpress.com
Mulțumesc.

