Iubind Puținul

Iubind Puținul Cunoașteți Abundența

688bec113aa93cab94c0f4ed529c4210.jpgRaphael Awen
27 Iulie 2017

Secretul de a accepta mai mult din ceea ce ne dorim înseamnă sentimentul și chiar iubirea puținului ce îl avem în prezent. Nu pot îmbrățișa mai mult, fără a deține puținul.

Fără o relație cu abundența și cu puținul, sunt lăsat polarizat și blocat la abundență și incapabil de a mă mișca în flux cu adevărata abundență.

În viața mea, am cunoscut o relație lungă de zeci de ani, cu probleme și acumulare de mai multe lucruri peste acele probleme, împreună cu tot stresul și teama înrădăcinată de a pierde aceste lucruri. Apoi, în ultimii câțiva ani, am ales să îmbrățișez o relație conștientă cu modul în care am fost legat de lucrurile mele, ceea ce a dus la o serie de opțiuni naturale și ghidate pentru a le lăsa să plece, inclusiv a lăsa în urmă 30 ani de carieră “profitabilă“. Îmi amintesc și chiar mi-e dor uneori de multe dintre bunurile materiale ale vieții vechi, dar ceea ce simt într-adevăr este modul în care acestea au fost luate de bune și nu au putut fi lăsate pentru iubirea care au fost. Într-un mod foarte real, ați putea spune că am fost imun la abundență în timp ce trăiam în ea. Acum, în prezent, ajung să știu mai puțin, și chiar iubesc acest puțin, ca și cum mi se oferă o piesă lipsă anterior pentru a cunoaște cu adevărat abundența în mod intim.

Peste deținerea formelor materiale sau non-materiale ale iubirii poate fi asemănat cu a rezista respirației încearcând a menține plămânii plini de aer de teama de a nu găsi următoarea noastră respirație. Suntem lăsați în stază și incapabili de a ne mișca.

Secretul așa-numitelor dispozitive “anti gravitație“ care pot “sfida gravitația, se găsește de fapt în faptul că ele îmbrățișează gravitația atât de adânc încât ele simt omologul în levitație și în uniunea celor două, o modalitate de a apărea în ceea ce noi numim “sfidarea gravitației“. Ținând ambele energii ale levitației și gravitației este ceea ce permite ascensiunea, descensiunea și manevrabilitatea. Dacă vrem să “sfidăm lipsa“, va trebui să depășim rezistența noastră la lipsă și în loc  de aceasta să aibă loc uniunea dintre “a avea și a nu avea“ într-un mod similar.

În acest fel similar al drumului, Eu SUNT și abundența și puținul. Le posed pe ambele. Ambele doresc să trăiască în mine și pot fi “ridicate sau coborâte“, după nevoia din corpul meu suplu emoțional și din corpul de energie extinsă.

Tu și eu suntem invitați în locul în care conceptul de “a lucra pentru a trăi“ vine cu adevărat ca o parte din antichitatea trecutului nostru, o relicvă a unei incapacități anterioare de a găsi plămânii adevăratei abundențe, lăsând să vină, lăsând să plece, după cum este necesar.

Dacă eu sunt abundență, atunci orice experiență de lipsă trebuie să fie pentru mine, parte a abundenței de super-abundență și super-inteligență, care sunt. Mintea mea, fără îndoială, se luptă cu paradoxul acestui lucru și chiar o doare pentru linia temporală de dincolo de lipsă și pentru a manifesta abundența vădită pe care o doresc, dar pe măsură ce simt cum prezenta manifestare de mai puțin este de fapt o manifestare a mai mult din ceea ce eu sunt, eu cresc în capacitatea mea de a manifesta viața pe care o doresc, umplută cu adevărata plăcere a super-abundenței și iubirii în toate formele sale.

Raphael Awen

https://soulfullheartblog.com

∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞

Photo credit: Pinterest
Traducere: Manuela

Mesajul poate fi postat doar dacă este păstrat in intregime și sunt incluse numele autorului, sursa mesajului și linkul către
https://inaloveworld.wordpress.com
Mulțumesc.

