Noi Alegem … IUBIREA

Senzații de Oboseală pe măsură ce Alegem Iubirea

278505f62ec09dfd5ea45cfbf9bb2d23.jpgJelelle Awen
6 August 2017

Recunosc că mă simt obosită în acest moment. Mă simt obosită de această tranziție la nou, pentru care se pare că încă multe suflete sunt încă în vechi. Mă simt obosită de a crea bule în jurul meu în atâtea momente și moduri pe măsură ce încerc să-mi aduc frecventa vibrației mele înalte în medii și la alții care blochează, distrag atenția și le rezistă.

Simt o oboseală de aproape 15 ani, de a vedea, de a fi și de a simți realitatea atât de diferit față de conștiința de masă, mai ales din perspectiva părților pe care multe suflete nu par să le lase sau să le accepte, chiar dacă oferă TUTUROR atât de multă vindecare și transformare. Împărtășesc această oboseală cu voi în acest moment, după cum îmi imaginez că puteți să rezonați cu acest sentiment la un anumit nivel și simt că este împins în aceia dintre noi care se află în frunte, ca să-l simțim și să fim cu el.

Pentru aceia dintre noi, care am ales această tranziție, vremea de acum, și mai ales timpul de a conduce și a arăta calea prin ea … există o oboseală inerentă în momentul în care are loc împingerea interioară care încă mai are încredere și har … ENERGIA pe care trebuie să o luăm în considerare pentru a conduce împotriva unei atât de multe opoziții, fără a merge la luptă. În loc de împingere sau luptă, este atât de NOU ca ea să fie invitată cu iubire și să fie vulnerabilă la acea invitație … mereu din nou și simțind că ea aterizează în unele inimi și în altele nu … nu, în cele mai multe, deși se pare că numărul crește încet.

Este ușor să mergem la luptă pentru că este ceea ce cunoaștem noi ca o specie și este din păcate moștenirea confortabilă a acestei linii temporale. Este mai ușor să mergi în furie, să intri în furia exterioară în conștiința colectivă și să o împingeți la ceilalți, să o comparați și să o contrastați cu ceilalți, să-i dați pe ceilalți jos și să-i judecați fără iubire … Simt că mulți fac asta chiar și dintre cei care se află în frunte, la ora actuală. Ori e nevoie de a merge în minte și să analizați și să respingeți sau să depășiți sentimentele și să fiți vulnerabili și să vă concentrați doar asupra aspectelor cosmice ale ascensiunii. Ah, totuși, este atât de ușor de înțeles și simt o compasiune vastă pentru noi, din Univers, pentru sinele nostru superior, ghiduri/ aspecte, Ființe stelare, pe măsură ce rezolvăm toate astea!

Din nou și din nou, am primit mesajul de la aceste surse “mai înalte” … “Avem respect față de voi și de specia voastră și față de ceea ce faceți și sunteți chiar acum! Acest lucru este atât de provocator pentru ceea ce aduceți și arătați și simțiți în fața atâtor energii opoziționale. Există atât de mult pentru a se vindeca, atât de mult cu care să vă confruntați, atât de mult de a FI. Lacrimile și temerile voastre sunt sacre și prețioase și vă admirăm mult! Nu vă mai simțiți mai mici decât noi sau să vă comparați cu noi. Suntem aici pentru a vă inspira, da, și pentru a vă ajuta să vă ridicați. Cu toate acestea, învățăm de la voi cu o mare curiozitate în inimile noastre în legătură cu modul în care veți ieși în afară. Și noi suntem întotdeauna aici pentru voi când aveți nevoie de noi! “

Împărtășirea acestui mesaj în acest moment oferă o grămadă de iubire în interiorul meu și oboseală în interiorul și în părțile din mine care sunt obosite. Simt mai multă odihnă venind în timp ce simt sprijinul care este acolo pentru mine și pentru noi toți. Simt încrederea care trăiește în mine de atâta vreme cât am fost provocată, provocându-mă și primind răspunsul iubirii de fiecare dată.

Eu aleg iubirea. Eu aleg iubire în acest acum. Eu aleg să împărtășesc și să FIU chiar așa cum sunt reală despre ceea ce se întâmplă pentru mine în corpul și sufletul meu emoțional în acest moment. Eu aleg ONOAREA de a mă conduce în acest fel și pentru acele suflete care simt o rezonanță cu acest lucru și cu mine, simt recunoscătoare pentru că ați venit în această călătorie cu mine. Îmi aleg inima și vindecarea și simțirea ei mai presus de orice, deoarece energia ei este ceea ce ne conduce în necunoscut și deține celelalte frecvențe care au nevoie de atenția și grija sa.

Simt energiile care sunt aici pentru a susține această alegere a iubirii și au început să se dezvolte de mai mulți ani, mai ales în ultimele luni. Alegerea iubirii devine din ce în ce mai viscerală, mai acută și mai reală pentru atât de mulți și simt posibilitățile pe care le deschide în fiecare zi!

Eu aleg iubirea … dar voi?

~

Jelelle Awen

https://soulfullheartblog.com

∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞ ∞

Photo credit: Pinterest
Traducere: Manuela

Mesajul poate fi postat doar dacă este păstrat in intregime și sunt incluse numele autorului, sursa mesajului și linkul către
https://inaloveworld.wordpress.com
Mulțumesc.

 

Leave a Reply

