Înțelepciunea VOASTRĂ Dorește să fie Câștigată

Înțelepciunea VOASTRĂ Dorește să fie Câștigată

Natalie Sophia 
20 Iunie 2018

bigstock-Fashionable-lady-on-the-sea-st-85112015

Înțelepciunea nu vine de undeva din afara noastră.

Nu se găsește întotdeauna în paginile unei cărți sau într-un fel de alt concept pe care nu putem să-l articulăm. Chiar și acele informații vin dintr-un fel de sursă. 

Nu, pentru mine înțelepciunea pe care o câștigăm există în interiorul nostru. Este culeasă din momentele împărtășite cu un iubit, în acele zile în care suntem supărați unul pe altul. În acele momente ale tăcerii, când suntem amândoi prea rușinați să ne spunem cuvinte frumoase și nu avem altă șansă decât să ne uităm cu onestitate la provocări.

Înțelepciunea continuă să apară din multe încercări eșuate în ceva despre care am crezut că voi fi grozavă. De multe ori este nevoie de forma aparentă de a cădea la nesfârșit până când am învățat o abordare diferită. Învăț că înțelepciunea poate fi obținută dintr-o suferință aparentă.

Și când stau în meditație liniștită – încep să înțeleg înțelepciunea din fiecare respirație pe care o fac. Fiecare inspirație primește lucrurile fără de care nu pot trăi și dă înapoi fiecare lucru de care are nevoie acest Pământ pentru a menține echilibrul.

Se pare că există o înțelepciune care curge în celulele sângelui meu, fiecare dintre ele conținând secole de informații din vremuri pe care nu mi le pot aminti. Ea ajunge la mine în tăcerea subtilă a viselor mele pentru a-mi transmite mesaje pentru o vindecare mai profundă și pentru adevăruri dezvăluite.

A existat între așternuturi într-o zi fierbinte de vară, pe măsură ce ne iubim și ne studiem fiecare parte a corpului, ceea ce ne face să ne dorim mai mult. Este în transpirația care se formează între trupurile noastre și în ritmul inimilor noastre, pe măsură ce ne auzim mai bine unul pe altul … diferit.

Simt ințelepciunea mușchilor mei in timp ce se relaxează pe salteaua de Yoga. Cum pare, că ei mă conduc printr-o practică, arătându-mi ei drumul, nu mintea mea. Și văd corelația dintre relaxarea corpului și extinderea minții. Și mă gândesc la adevărul de dincolo de înțelepciune.

Când eram tânără, mă gândeam că înțelepciunea vine sub forma unor profesori și structuri ierarhice.

Dar acum, înțeleg înțelepciunea în întregimea ei.

Ințelepciunea există in fiecare dintre noi. Este chiar corpul pe care îl numim acasă, pentru că, corpul știe lucruri pe care mintea nu le poate înțelege. Înțelepciunea nu este dată, este câștigată. Este fiecare experiență pe care ați avut-o vreodată în această viață sau în orice altă viață anterioară. Este spiritul vostru care vă duce în locurile potrivite, oamenii și lucrurile care vă vor ajuta să câștigați mai mult din ceea ce căutați.

Înțelepciunea bate cu fiecare bătaie a inimii voastre. Vă arată lecția viitoare din viață și experiența de care aveți nevoie pentru a cunoaște mai mult. 

Înțelepciunea se poate întâlni în ochii iubitului, dacă o vei permite. Fiecare lucru pe care îl iubiți este o reflectare perfectă a voastră. Înțelepciunea ne învață umilința în înțelegerea faptului că și lucrurile care nu ne plac la persoana pe care o iubim există și în interiorul nostru. Iubirea adevărată vă poate învăța mult în ceea ce privește înțelepciunea.

Intelepciunea există în acele momente de liniște. Acele momente în care obțineți un flux de viziuni sau obțineți cele mai grandioase idei. Ochii voștri văd, sufletul percepe și corpul simte asta.

Aceasta este versiunea voastră de înțelepciune care vă conduce înainte. Aceasta este înțelepciunea care dorește să fie câștigată.

Înțelepciunea este trupul, înțelepciunea este sufletul … oh, înțeleptul TU.

***
Natalie Sophia 
https://rebellesociety.com

ro